dc.contributor.advisor | Plachá, Veronika | |
dc.contributor.author | Šebestová, Hana | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T12:05:59Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T12:05:59Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.date.submitted | 2016-06-24 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/33049 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce pojednává o emoční inteligenci a emočním vývoji předškoních dětí. Teoretická část se zabývá vymezením pojmů emoční inteligence, emoce, emoční potíže u dětí a možnostmi rozvoje emoční inteligence. Cílem praktické části je povzbudit rozvoj emoční inteligence a zachytit průběh realizace v dětském kolektivu, která je doplněna o kazuistiku. Průzkum je proveden kvalitativní metodou prostřednictvím rozhovoru a zúčastněného pozorování. Závěr bakalářské práce popisuje průběh realizace projektu a posuzuje použité techniky z hlediska jejich přínosnosti pro podporu rozvoje emoční inteligence. | cze |
dc.format | 83 s.(81 842 znaků) | |
dc.format | 83 s.(81 842 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | emoční inteligence | cze |
dc.subject | emoce | cze |
dc.subject | předškolní věk | cze |
dc.subject | emoční potíže | cze |
dc.subject | emotional intelligence | eng |
dc.subject | emotions | eng |
dc.subject | preeschool age | eng |
dc.subject | emotional difficulties | eng |
dc.title | Emoční inteligence u dětí předškolního věku | cze |
dc.title.alternative | The Emotional intelligence of pre-school children | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 42474 | |
dc.description.abstract-translated | The thesis deals with the emotional intelligence and the emotional development of preeschool children. The theoretical part is focused on the definition of the terms children's emotional intelligence, emotions, emotional difficulties and also on possibilities of the emotional intelligence development. The aim of the practical part is to encourage the emotional intelligence development and to catch the process of realization in a group of children. This is complemented by a case history. The study is carried out with qualitative method by way of dialogue and involved observation. The conclusion of the thesis describes the project's realization progress and it finds out the utility of applied techniques from the point of view of the emotional intelligence development support. | eng |
dc.date.accepted | 2017-02-01 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |