dc.contributor.advisor | Mrkvičková, Iva | |
dc.contributor.author | Křivská, Alžběta | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T12:05:50Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T12:05:50Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.date.submitted | 2017-01-02 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/33021 | |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce se nazývá "Spisovnost a nespisovnost v psaných žákovských projevech," zabývá se nestandardními prvky v psané podobě žákovských textů. Bakalářská práce je rozdělena do dvou hlavních částí, první část je teoretická, pojednává o rozdělení jazyka na spisovný a nespisovný, zabývá se mluvenou a zejména psanou formou jazyka a charakteristikami obou forem. Shrnuje nejdůležitější poznatky o chybovosti v psaných projevech žáků. Druhá část je praktická, je zpracována na základě výzkumu a následné analýzy psaných projevů žáků šestých tříd. Cílem této práce je charakterizovat žákovské slohy z hlediska spisovnosti a popsat případné nespisovné jevy, pokud se v analyzovaných pracích vyskytnou. | cze |
dc.format | 57 s. (84 376 znaků). | |
dc.format | 57 s. (84 376 znaků). | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | projev | cze |
dc.subject | spisovnost | cze |
dc.subject | nespisovnost | cze |
dc.subject | mluvenost | cze |
dc.subject | psanost | cze |
dc.subject | utterance | eng |
dc.subject | formality | eng |
dc.subject | informality | eng |
dc.subject | spoken forms | eng |
dc.subject | written forms | eng |
dc.title | Spisovnost a nespisovnost v psaných žákovských projevech | cze |
dc.title.alternative | Formality and informality in pupil´s written speeches | eng |
dc.title.alternative | - | cze |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 39291 | |
dc.description.abstract-translated | The Bachelor thesis is called "Formal and informal language in pupil´s writing," it mainly deals with non-standard elements in written form (errors in phonetics, in grammar, (il)logicality in speech..). The thesis is divided into two main parts, the first part is theoretical, it summarizes the most important findings about children's writing skills with its features and the most common mistakes. The second part is practical, written on the basis of research and subsequent analysis of written expressions of sixth grade students. The main goal of the thesis is to provide information about the issue and subsequently confirm or disprove the assumptions stated in the theoretical part, or possibly help the students who wish to avoid these inaccuracies in writing. | eng |
dc.date.accepted | 2017-02-01 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | ČJu-SVu | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |