Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMrkvičková, Iva
dc.contributor.authorKřivská, Alžběta
dc.date.accessioned2021-12-08T12:05:50Z
dc.date.available2021-12-08T12:05:50Z
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-01-02
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/33021
dc.description.abstractTato bakalářská práce se nazývá "Spisovnost a nespisovnost v psaných žákovských projevech," zabývá se nestandardními prvky v psané podobě žákovských textů. Bakalářská práce je rozdělena do dvou hlavních částí, první část je teoretická, pojednává o rozdělení jazyka na spisovný a nespisovný, zabývá se mluvenou a zejména psanou formou jazyka a charakteristikami obou forem. Shrnuje nejdůležitější poznatky o chybovosti v psaných projevech žáků. Druhá část je praktická, je zpracována na základě výzkumu a následné analýzy psaných projevů žáků šestých tříd. Cílem této práce je charakterizovat žákovské slohy z hlediska spisovnosti a popsat případné nespisovné jevy, pokud se v analyzovaných pracích vyskytnou.cze
dc.format57 s. (84 376 znaků).
dc.format57 s. (84 376 znaků).
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectprojevcze
dc.subjectspisovnostcze
dc.subjectnespisovnostcze
dc.subjectmluvenostcze
dc.subjectpsanostcze
dc.subjectutteranceeng
dc.subjectformalityeng
dc.subjectinformalityeng
dc.subjectspoken formseng
dc.subjectwritten formseng
dc.titleSpisovnost a nespisovnost v psaných žákovských projevechcze
dc.title.alternativeFormality and informality in pupil´s written speecheseng
dc.title.alternative-cze
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag39291
dc.description.abstract-translatedThe Bachelor thesis is called "Formal and informal language in pupil´s writing," it mainly deals with non-standard elements in written form (errors in phonetics, in grammar, (il)logicality in speech..). The thesis is divided into two main parts, the first part is theoretical, it summarizes the most important findings about children's writing skills with its features and the most common mistakes. The second part is practical, written on the basis of research and subsequent analysis of written expressions of sixth grade students. The main goal of the thesis is to provide information about the issue and subsequently confirm or disprove the assumptions stated in the theoretical part, or possibly help the students who wish to avoid these inaccuracies in writing.eng
dc.date.accepted2017-02-01
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJu-SVucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam