dc.contributor.advisor | Betáková, Lucie | |
dc.contributor.author | Břicháčková, Jana | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T10:14:39Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T10:14:39Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.date.submitted | 2016-06-24 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/32994 | |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce se zabývá využitím metody TPR (Total Physical Response), která je založena na tom, že žák vůbec nemluví a pouze reaguje na verbální pokyny učitele neverbálně např. pohybem, kreslením, vybarvováním. Tato metoda je založená na podobnosti s procesem, jak si dítě osvojuje svůj mateřský jazyk.
Práce je rozdělena na část teoretickou obsahující teoretická východiska dané metody a srovnání právě s procesem osvojení mateřského jazyka a část praktickou, která obsahuje výzkumné šetření o povědomosti a využití metody TPR na konkrétní základní škole, a obecnou typologie TPR aktivit, konkrétní příklady a analýzu jednotlivých typů aktivit. | cze |
dc.format | 86 s. | |
dc.format | 86 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | TPR metoda | cze |
dc.subject | Asher | cze |
dc.subject | mateřský jazyk | cze |
dc.subject | osvojování | cze |
dc.subject | aktivity | cze |
dc.subject | TPR method | eng |
dc.subject | Asher | eng |
dc.subject | mother tongue | eng |
dc.subject | learning | eng |
dc.subject | activities | eng |
dc.title | Využití metody TPR (Total Physical Response) ve výuce angličtiny na základní škole | cze |
dc.title.alternative | The use of the TPR method in English language teaching at the elementary school level. | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 46394 | |
dc.description.abstract-translated | This diploma thesis deals with the use of the TPR method (Total Physical Response) where the principle is a student who does not speak, only reacts nonverbally to verbal instructions given by a teacher e.g. by moving, drawing, colouring. This method is based on a similarity with learning the mother tongue.
The work is divided into a theoretical part consisting of the theoretical background of the given method and the comparison with the process of learning the mother tongue, and a practical part which contains a research survey about the knowledge of using the TPR method at a particular primary school, it also contains general typology of TPR activities and specific examples and an analysis to each type of an activity. | eng |
dc.date.accepted | 2016-08-26 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Mn-AJn | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |