dc.contributor.advisor | Karvánková, Petra | |
dc.contributor.author | Nováková, Eliška | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T10:14:23Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T10:14:23Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.date.submitted | 2016-07-01 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/32978 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá možností využití hry Postcrossing ve výuce regionální geografie na 2. stupni základních škol. Hlavní cílem práce je tvorba přehledu základních principů a pravidel hry a vytvoření návrhů na výukové aktivity, které z hry Postcrossing vycházejí. Součástí práce je také praktická část, která obsahuje popis realizace výukových aktivit. Práce dále popisuje problémy i pozitivní poznatky, které při realizaci vyvstaly. Výsledkem práce je přehled námětů na výukové aktivity využívající hru Postcrossing, které jsou uplatnitelné ve školní praxi. | cze |
dc.format | 71 s. + XXVII s. | |
dc.format | 71 s. + XXVII s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Postcrossing | cze |
dc.subject | zeměpis | cze |
dc.subject | 2. stupeň ZŠ | cze |
dc.subject | pohlednice | cze |
dc.subject | regionální geografie | cze |
dc.subject | postcrossing | eng |
dc.subject | geography | eng |
dc.subject | junior- high school | eng |
dc.subject | postcards | eng |
dc.subject | regional geography | eng |
dc.title | Využitelnost hry postcrossing ve výuce regionálního zeměpisu na 2. stupni ZŠ | cze |
dc.title.alternative | The usability of postcrossing game in regional geography teaching in Junior-high school | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 43702 | |
dc.description.abstract-translated | The thesis deals with the possibility of using the game "Postcrossing" in teaching regional geography at the 2nd stage of primary schools. The main goal of this thesis is to create overview of basic principles and rules of the game and to develop proposals for educational activities resulting from the "Postcrossing" game. The thesis also includes a practical part, which contains the description of problems and positive outcomes that were revealed during the practical realization. The result is a list of suggestions for classroom activities that are applicable in school practice. | eng |
dc.date.accepted | 2016-08-24 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Zn-Přn | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Rypl, Jiří | |