dc.contributor.advisor | Žlábková, Iva | |
dc.contributor.author | Háková, Lada | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T10:14:11Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T10:14:11Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.date.submitted | 2016-06-28 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/32965 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá výukou anglického jazyka na druhém stupni základních škol s výchovně vzdělávacím programem podle Marie Montessori. Cílem diplomové práce je zjistit, jaká jsou specifika ve výuce anglického jazyka.
Teoretická část představuje Marii Montessori, zakladatelku Montessori pedagogiky, její metody, principy a specifika. Dále se zabývá rolí učitele a dítěte v tomto vzdělávacím systému. Velká pozornost je věnována jazykové výchově, způsobu osvojení mateřského a cizího jazyka. Celou teoretickou část uzavírá rámcový vzdělávací program, jeho principy a cíle ve výuce anglického jazyka.
V praktické části bylo pomocí pozorování a rozhovoru s učitelem a se žáky zjištěno, jakým způsobem probíhá výuka anglického jazyka na ZŠ a MŠ Na Beránku vzhledem k rámcovému vzdělávacímu programu. | cze |
dc.format | 88 s. (129 738 znaků) | |
dc.format | 88 s. (129 738 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Alternativní metody | cze |
dc.subject | vzdělání | cze |
dc.subject | základní škola | cze |
dc.subject | rámcový vzdělávací program | cze |
dc.subject | Montessori pedagogika | cze |
dc.subject | specifika výuky | cze |
dc.subject | role učitele | cze |
dc.subject | role žáka | cze |
dc.subject | rodilý mluvčí | cze |
dc.subject | Alternative methods | eng |
dc.subject | education | eng |
dc.subject | secondary school level | eng |
dc.subject | general educational program | eng |
dc.subject | Montessori pedagogy | eng |
dc.subject | specifics of education | eng |
dc.subject | role of the teacher | eng |
dc.subject | role of the pupil | eng |
dc.subject | native speaker | eng |
dc.title | Specifika výuky anglického jazyka na druhém stupni základní školy s výchovně vzdělávacím programem podle Marie Montessori | cze |
dc.title.alternative | TEACHING ENGLISH AT SECONDARY SCHOOL LEVEL AND ITS SPECIFICS CONSIDERING THE EDUCATIONAL THEORY OF MARIA MONTESSORI | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 41200 | |
dc.description.abstract-translated | This thesis deals with teaching English at Secondary school level considering the educational theory of Maria Montessori. The aim of the thesis is to find out specifics of teaching English.
The theoretical part presents Maria Montessori, who is considered to be a founder of Montessori pedagogy, her methods, principles and specifics. In the next part the thesis is focused on the role of the teacher and the pupil in this educational system. Next part is focused on the language teaching and on the acquisition of mother tongue and foreign language. In the conclusion of the theoretical part there is an introduction of General Educational Program of English language.
The practical part describes teaching English at the Secondary school level considering the General Educational Program and thus by observing the classes and thanks to conversations with the teacher of English and pupils. | eng |
dc.date.accepted | 2016-08-26 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | AJn-NJn | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Najmonová, Marie | |