dc.contributor.advisor | Tesař, Jiří | |
dc.contributor.author | Macillis, Jakub | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T10:14:00Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T10:14:00Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.date.submitted | 2016-06-23 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/32952 | |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce se zabývá problematikou zavedení tabletů do výuky, zejména fyziky, na 2. stupni základní školy. Práce v teoretické části popisuje technické principy zařízení a technické zabezpečení jejich provozu ve školách. Součástí práce je dotazníkové šetření provedené mezi žáky i učiteli a následný rozbor jeho výsledků. Ve fyzikální části se práce zabývá rozborem jednotlivých možností, jak tablety uvést do výuky od obecných způsobů, až po fyzikální aplikace. Na závěr práce bylo zpracováno několik ukázkových hodin, které mají učitele inspirovat k použití tabletů v hodině. Jedna z hodin byla navíc otestována v reálné třídě a porovnána s klasickou hodinou. Výsledky tohoto porovnání práce také obsahuje. | cze |
dc.format | 132 s. (201 991 znaků) | |
dc.format | 132 s. (201 991 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | tablet | cze |
dc.subject | škola | cze |
dc.subject | fyzika | cze |
dc.subject | dotazník | cze |
dc.subject | technické principy | cze |
dc.subject | ukázky v hodině | cze |
dc.subject | výuka | cze |
dc.subject | tablet | eng |
dc.subject | school | eng |
dc.subject | physics | eng |
dc.subject | questionnaire | eng |
dc.subject | technological principles | eng |
dc.subject | usage in lessons | eng |
dc.title | Užití tabletů ve výuce fyziky | cze |
dc.title.alternative | Application of Tablets in physics education | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 40886 | |
dc.description.abstract-translated | The topic of this thesis is usage of tablets during the lessons, physics in particular, in second grade of elementary school. In theoretical part, the work describes technological principles of devices and their technological security during the service in schools. Part of the work is questionnaire for students and teachers and the evaluation of the results of it. In physical part, the thesis is dealing with individual options on how to introduce and use tables during the lessons from general ways to special apps for physics. There are few exhibitional lessons at the end of the thesis that should inspire teachers to use tables during their lessons. One of the lessons was tested in real life and was compared to usual one. The thesis also contains the results of this comparison. | eng |
dc.date.accepted | 2016-08-22 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Fn-In | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Vochozka, Vladimír | |