dc.contributor.advisor | Betáková, Lucie | |
dc.contributor.author | Martínková, Markéta | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T10:13:22Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T10:13:22Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.date.submitted | 2016-06-24 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/32898 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce ve svém úvodu charakterizuje deduktivní a induktivní přístup k výuce anglické gramatiky, porovnává je a také uvádí jejich klady a zápory. Hlavní náplň teoretické části však představují principy a klíčové pojmy induktivní výuky anglické gramatiky.
Praktická část převádí teoretické poznatky do reálné výuky. V rámci čtyř hodin vedených induktivním způsobem se žáci naučili vyjadřovat děje v minulosti. Tyto ukázkové hodiny slouží jako příklady dobré praxe výuky anglické gramatiky induktivní metodou. V závěru této části jsou odučené hodiny reflektovány. | cze |
dc.format | 88 s. | |
dc.format | 88 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | induktivní metoda | cze |
dc.subject | deduktivní metoda | cze |
dc.subject | výuka gramatiky | cze |
dc.subject | osvojování si učiva | cze |
dc.subject | input | cze |
dc.subject | inductive approach | eng |
dc.subject | deductive approach | eng |
dc.subject | grammar teaching | eng |
dc.subject | acquisition | eng |
dc.subject | input | eng |
dc.title | Příklady dobré praxe výuky anglické gramatiky induktivní metodou | cze |
dc.title.alternative | Examples of good practise of teaching English grammar inductively | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 40641 | |
dc.description.abstract-translated | The master thesis describes in its introduction the deductive and inductive approach to teaching English grammar, compares them, and also lists the pros and cons of each approach. The main content of the theoretical part is the presentation of key concepts and principles of inductive teaching of English grammar.
The practical part converts theoretical knowledge to real grammar teaching. Pupils learned how to express past events within four lessons. These sample lessons are examples of good practice of teaching grammar inductively. The reflection of these lessons is provided at the end of this part. | eng |
dc.date.accepted | 2016-08-25 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Zn-AJn | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |