Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorJandová, Renata
dc.contributor.authorKoudelková, Marcela
dc.date.accessioned2021-12-08T10:13:16Z
dc.date.available2021-12-08T10:13:16Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-04-27
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/32887
dc.description.abstractDiplomová práce "Osobnost učitele na klasické a alternativní škole" má teoreticko-empirický charakter. Cílem diplomové práce je zachycení rozdílů v osobnostních projevech učitelů na klasické a alternativní škole. Teoretická část se věnuje charakteristice alternativních typů škol a vymezení rozdílů mezi školami alternativními a klasickými. Rozebírána je rovněž osobnost učitele, její struktura a základní terminologie s ní související. Pozornost je upřena také na typologii učitelů a jejich charakteristické rysy. Samostatný oddíl práce je věnován kompetencím učitele, zachyceny jsou i vlastnosti dobrého učitele. V závěru teoretické části jsou zaznamenány nároky a rozdíly kladené na učitele klasické a alternativní školy. Praktická část je realizována pomocí dotazníkového šetření u učitelů klasických a alternativních ZŠ. Je stanoven cíl práce a formulovány předpoklady výzkumu. Výzkum je dále doplněn zhodnocením předem stanovených předpokladů, tabulkami a grafickým přehledem. V závěru práce jsou shrnuty získané poznatky o osobnosti učitelů klasických a alternativních škol.cze
dc.format119 s. (165 830 znaků)
dc.format119 s. (165 830 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectosobnost učitelecze
dc.subjectalternativní školacze
dc.subjectklasické školacze
dc.subjectkompetencecze
dc.subjecttypologie učitelecze
dc.subjectrysy učitelecze
dc.subjectvlastnosti dobrého učitelecze
dc.subjectnároky kladené na učitelecze
dc.subjectTeacher's personalityeng
dc.subjectalternative schooleng
dc.subjectclassical schooleng
dc.subjectcompetenceeng
dc.subjectteachers typologyeng
dc.subjectteacher's featureseng
dc.subjectqualities of a good teachereng
dc.subjectdemands on teacherseng
dc.titleOsobnost učitele na klasické a alternativní školecze
dc.title.alternativeTeacher personality in a Classic School and Alternative Schooleng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag40129
dc.description.abstract-translatedThis thesis is called "Teacher personality in a Classic School and Alternative School". The thesis is based on a theoretical-empirical approach. The aim of the thesis is to depict differences in personalities of teachers at regular school and alternative school. Theoretical part concerns about characteristics of alternative schools and their distinctions in comparison with regular schools. Teacher's personality, its structure and basic terminology are also concerns of a theoretical part, including teacher typology and their typical features. Separate part of the thesis is about teacher competences and qualities of a good teacher. At the end of the theoretical part are described requirements on a teacher of regular and alternative school. Practical part of the thesis was realized by questionnaire research. The goal of the thesis and research assumptions are there. The research is supplemented by evaluation of those assumptions. It contains tables and graphical illustrations. The summary of the thesis sums up acquired findings about teachers personality at regular and alternative school.eng
dc.date.accepted2016-05-25
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJn-OVncze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeNehrerová, Erika


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam