dc.contributor.advisor | Aurová, Miroslava | |
dc.contributor.author | Filipovský, Vít | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T10:13:10Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T10:13:10Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.date.submitted | 2016-05-09 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/32875 | |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce se zaměřuje na popis postupu tvorby elektronického distančního textu a návrhu ukázkových lekcí pro úvodní hodiny španělského jazyka. Teoretická část je věnována popisu Evropského referenčního rámce jako základního manuálu pro sestavení jazykového kurzu, dále popisu vybraných metod využívaných k výuce cizích jazyků a technologických prostředků využívaných v elektronickém distančním vzdělávání. V neposlední řadě se teoretická část věnuje analýze postupu tvorby elektronického distančního textu.
Praktická část je zaměřena na vytvoření dvou navazujících učebních jednotek přizpůsobených potřebám elektronického distančního vzdělávání. Tyto jednotky jsou realizovány formou dvou úvodních lekcí španělského jazyka a k jejich sestavení je použito konceptů a východisek plynoucích z teoretické části. Navržený výukový text tedy splňuje kritéria pro využití v elektronickém distančním vzdělávání a může posloužit jako předloha při vytváření dalších výukových jednotek podobného zaměření. | cze |
dc.format | 109 s. (190 571 znaků) | |
dc.format | 109 s. (190 571 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | distanční vzdělávání | cze |
dc.subject | e-learning | cze |
dc.subject | španělský jazyk | cze |
dc.subject | elektronický distanční text | cze |
dc.subject | distance learning | eng |
dc.subject | e-learning | eng |
dc.subject | spanish language | eng |
dc.subject | electronic distance text | eng |
dc.title | Využití e-learningu ve výuce a testování španělštiny | cze |
dc.title.alternative | Utilization of e-learning in education and examination of spanish language. | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 36255 | |
dc.description.abstract-translated | This diploma thesis is focused on description of methods for creating educational text and designing examples of spanish learning texts. In theoretical part I am describing The Common European Framework of Reference for Languages and its utilisation in process of creating educational texts. Beside that I am analyzing educational methods for language learning and influence of new technologies in educational process. At the end of the theoretical part I am describing main methods which are used for creating educational texts.
Practical part is focused on creating certain examples of my own designed educational texts based on my conclusions from the teoretical part and my own experiences. My designed educational texts contain all of the important parts and go with my personal comments that explains my decisions. Designated educational text could be used as an example for creating another similar texts, because it contains all of the essencials. | eng |
dc.date.accepted | 2016-06-20 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | ŠJn-Inn | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Prokop, Josef | |
dc.description.defence | Student představil obsah a závěry své práce, vyslechl posudky a reagoval na připomínky. Prokázal orientaci v problematice. | cze |