dc.contributor.advisor | Karvánková, Petra | |
dc.contributor.author | Vacková, Vendula | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T10:13:10Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T10:13:10Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.date.submitted | 2016-01-08 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/32873 | |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce reaguje na nové trendy a příčiny změn v přírodovědném
vzdělávání. Teoretická část práce se zabývá především badatelsky orientovaným
(přírodovědným) vzdělávání. Zaměřuje se na jeho vymezení, hlavní rysy a postavení v českém vzdělávacím systému. Hlavním cílem práce a výsledkem praktické části je vytvoření vlastního portfolia s badatelsky zaměřenými úlohami určenými pro druhý stupeň základních škol, které se vztahují na jednotlivé fyzickogeografické složky (geologie, geomorfologie, pedologie a biogeografie). | cze |
dc.format | 60 s. (práce)+ 67 s. (příloha) | |
dc.format | 60 s. (práce)+ 67 s. (příloha) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | badatelsky orientované vyučování | cze |
dc.subject | základní vzdělávání | cze |
dc.subject | praktické
portfolio | cze |
dc.subject | fyzická geografie | cze |
dc.subject | Inquiry-Based Science Education | eng |
dc.subject | primary education | eng |
dc.subject | practical projects | eng |
dc.subject | physical geography | eng |
dc.title | Badatelsky orientované učení ve výuce fyzického zeměpisu | cze |
dc.title.alternative | Inquiry-Based Education in the Physical Geography | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 36207 | |
dc.description.abstract-translated | This diploma thesis responds to the innovative trends and the causes of these changes in the science education.. The theoretical part of the thesis deals primarily with Inquiry-Based (Science) Education. It is focused on its definition, main features and its position in the Czech educational system. The main goal of this thesis and an output of the practical part is creating a portfolio with Inquiry-Based Science Education tasks in the physical geography (geology, geomorphology, pedology and biogeography) intended for the 2nd stage of primary schools. | eng |
dc.date.accepted | 2016-02-03 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Zn-AJn | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Dvořák, Jan | |