dc.contributor.advisor | Pech, Pavel | |
dc.contributor.author | Harazimová, Tereza | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T10:13:07Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T10:13:07Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.date.submitted | 2016-04-29 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/32866 | |
dc.description.abstract | Cílem této diplomové práce je popsat a přiblížit různé metody vyšetřování množin bodů daných vlastností. Volila jsem jak klasický přístup, tak i využití nových technologií, jako jsou například geometrický software GeoGebra nebo program ze skupiny CAS (Computer algebra system). Téma množin bodů daných vlastností je pro žáky často velmi obtížné, proto je důležité na něj nahlížet z mnoha úhlů pohledu, volit zajímavé aplikační úlohy a tak žáky k jejich studiu motivovat. V práci uvádím několik námětů pro atraktivnější a zábavnější výuku této problematiky na základních, středních i vysokých školách. | cze |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | množiny bodů daných vlastností | cze |
dc.subject | Fermatův bod | cze |
dc.subject | úhly v kružnici | cze |
dc.subject | křivky vyšších řádů | cze |
dc.subject | GeoGebra | cze |
dc.subject | CoCoA | cze |
dc.subject | loci of points od givem properties | eng |
dc.subject | Fermat point | eng |
dc.subject | angles | eng |
dc.subject | GeoGebra | eng |
dc.subject | CoCoA | eng |
dc.title | Problematika výuky množin bodů daných vlastností na ZŠ | cze |
dc.title.alternative | The issue of teaching sets of points with given properties at elementary school | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 36165 | |
dc.description.abstract-translated | The aim of this diploma thesis is to describe various methods for examining loci of points of given properties. I have chosen both the classical approach and new technologies such as dynamic geometry software GeoGebra or a programme from CAS (Computer Algebra System). The topic loci of points of given properties is often very difficult for pupils to understand, therefore it is important to look at it from various points of view, to choose interesting application tasks and thus motivate learners in their studies. In this paper I present several suggestions for more attractive and amusing ways of teaching this issue at primary, secondary and university level of education. | eng |
dc.date.accepted | 2016-05-23 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Mn-TVn | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Hašek, Roman | |