dc.contributor.advisor | Petr, Jan | |
dc.contributor.author | Zábranská, Věra | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T10:13:05Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T10:13:05Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.date.submitted | 2016-01-04 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/32863 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce s tématem "Přírodovědné vycházky a exkurze současný stav
a možnosti jejich realizace na 2. stupni ZŠ" má dvě základní části.
První část vymezuje různé přístupy jednotlivých autorů k výchozímu tématu, tj. pojetí exkurzí a vycházek a s nimi spojených zásadních podtémat.
Druhá část zahrnuje vyhodnocení vlastního (zrealizovaného) návrhu přírodovědné vycházky na základě analýzy dotazníkových šetření, které byly výchozí pro sběr dat.
Při vypracování diplomové práce jsem vycházela ze studia odborné literatury, učebnic přírodopisu pro 2. stupeň základní školy a vybraných podkladů ZŠ Horažďovice. | cze |
dc.format | 92 s., 14 s. příloh. | |
dc.format | 92 s., 14 s. příloh. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | exkurze | cze |
dc.subject | vycházky | cze |
dc.subject | základní škola | cze |
dc.subject | RVP | cze |
dc.subject | ŠVP | cze |
dc.subject | výzkum | cze |
dc.subject | excursions | eng |
dc.subject | walks | eng |
dc.subject | Elementary school | eng |
dc.subject | Framework Education Programme | eng |
dc.subject | School Education Programme | eng |
dc.subject | research | eng |
dc.title | Přírodovědné vycházky a exkurze - současný stav a možnosti jejich realizace na 2. stupni ZŠ | cze |
dc.title.alternative | Natural Science walks and excursions - the current state and their implementation at the second stage of elementary school. | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 36135 | |
dc.description.abstract-translated | The theme of my diploma thesis is: "Natural Science walks and excursions - the current state and their implementation at the second stage of elementary school." It has two basic parts. The first part defines the different approaches of different authors to the main topic, ie. the conception of walks and excursions and it is associated with major subtopics. The second part involves self-evaluation of realized draft of Natural Science walks. It is based on an analysis of surveys that were used for collecting of data. I drew from the study of specialized literature, Natural Science textbooks for second stage of elementary school, and selected substrates from Elementary school Horažďovice. | eng |
dc.date.accepted | 2016-02-01 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Přn-Chn | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Ryplová, Renata | |