dc.contributor.advisor | Kusová, Jana | |
dc.contributor.author | Fraňková, Eva | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T10:13:04Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T10:13:04Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.date.submitted | 2016-06-24 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/32859 | |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce se zabývá zapojením etymologie jako možného motivačního prvku ve výuce cizích jazyků na druhém stupni základních škol se zřetelem k výuce němčiny jako druhého cizího jazyka po angličtině. Teoretická část práce se věnuje etymologii jako jedné z lingvistických disciplín, genealogické příbuzností angličtiny a němčiny a otázkou motivace ve výuce cizích jazyků.
Praktická část práce se soustředí na tvorbu vlastních didaktických materiálů, které využívají příbuznosti obou jazyků a kladou si za cíl motivovat žáky na druhém stupni základních škol k mnohojazyčnosti. | cze |
dc.format | 95 s. (18 855 znaků) | |
dc.format | 95 s. (18 855 znaků) | |
dc.language.iso | de | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | němčina po angličtině | cze |
dc.subject | motivace ve vyučování cizích jazyků | cze |
dc.subject | němčina jako druhý cizí jazyk po angličtině | cze |
dc.subject | mnohojazyčnost | cze |
dc.subject | etymologie ve vyučování cizích jazyků | cze |
dc.subject | German after English | eng |
dc.subject | motivation in learning foreign languages | eng |
dc.subject | German as the second foreign language after English | eng |
dc.subject | multilingualism | eng |
dc.subject | etymology in teaching foreign languages | eng |
dc.title | Etymologie als mögliche Motivationskomponente im DaF | cze |
dc.title.alternative | Etymology as a possible motivational component in German as a foreign language | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 36104 | |
dc.description.abstract-translated | This diploma thesis deals with the integration of etymology as one of the possible motivational component in language learning at the second stage of primary schools with regard to German as a foreign language after English. The theoretical part of this thesis deals with etymology as one of the linguistic disciplines, genealogical relation of English and German language and the issue of motivation in learning a foreign language.
The practical part concentrates on creation of the author´s own didactical materials and the application of the discovered relations within these two languages. The aim of these materials is to motivate the pupils at the primary schools to multilingualism. | eng |
dc.date.accepted | 2016-08-25 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | AJn-NJn | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |