dc.contributor.advisor | Koldová, Helena | |
dc.contributor.author | Bláhová, Markéta | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T10:13:02Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T10:13:02Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.date.submitted | 2016-04-29 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/32854 | |
dc.description.abstract | Cílem mé diplomové práce je analyzovat učebnice a na základě toho sestavit přípravy na vyučování dělitelnosti na základní škole. Diplomová práce je členěna do šesti kapitol včetně úvodu a závěru. Druhá kapitola obsahuje teoretické poznatky z nastudované literatury. Ve třetí kapitole je uvedena analýza vybraných učebnic. Ve čtvrté kapitole jsou popsány přípravy na vyučování. Následující kapitola pak obsahuje zhodnocení výuky podle vytvořených příprav. | cze |
dc.format | 104 s. (117 000 znaků) | |
dc.format | 104 s. (117 000 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | učebnice | cze |
dc.subject | analýza učebnic | cze |
dc.subject | dělitelnost | cze |
dc.subject | výuka | cze |
dc.subject | přípravy na vyučování | cze |
dc.subject | žák | cze |
dc.subject | učitel | cze |
dc.subject | textbook | eng |
dc.subject | textbooks analysis | eng |
dc.subject | divisibility | eng |
dc.subject | teaching | eng |
dc.subject | preparations for teaching | eng |
dc.subject | pupil | eng |
dc.subject | teacher | eng |
dc.title | Výuka dělitelnosti na základní škole z pohledu začínajícího učitele | cze |
dc.title.alternative | Teaching of divisibility in elementary schools from the beginning teacher´s perspective | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 36056 | |
dc.description.abstract-translated | The aim of this thesis is to analyze textbooks and on their basis to compile preparations for teaching of divisibility in elementary schools. The thesis is divided into six chapters including the introduction and conclusion. The second chapter contains the theoretical background of the literature studied. The next chapter offers an anylysis of selected textbooks. The fourth chapter describes the preparations for teaching. The following chapter contains an evaluation of teaching according to the preparations. | eng |
dc.date.accepted | 2016-05-23 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Mn-NJn | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Petrášková, Vladimíra | |