dc.contributor.advisor | Kouřilová, Jana | |
dc.contributor.author | Bubíková, Andrea | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T10:11:42Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T10:11:42Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.date.submitted | 2016-07-01 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/32821 | |
dc.description.abstract | V bakalářské práci se studentka zabývá prací se školním kolektivem se zaměřením na prevenci rizikového chování s využitím arteterapeutických metod. Práce je vedena jako kazuistika školního kolektivu s použitím skupinové metody práce a techniky pro posílení vztahů členů kolektivu, pro pochopení odlišnosti jednotlivých členů a její tolerance ve skupině.Teoretická část práce se zabývá sociálně patologickými jevy ve školním kolektivu, především šikanou. Cílem práce je zhodnotit, zda-li jsou arteterapeutické metody vhodné pro práci se školním kolektivem. Popsat ve výtvarných artefaktech dynamiku skupiny a případně její vývoj pod vlivem arteterapie, konkrétně rožnovských metod arteterapie. | cze |
dc.format | 49 s. (10 676 slov) | |
dc.format | 49 s. (10 676 slov) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Dítě | cze |
dc.subject | školní kolektiv | cze |
dc.subject | arteterapie | cze |
dc.subject | skupinová arteterapie. | cze |
dc.subject | Child | eng |
dc.subject | Children group | eng |
dc.subject | Art Therapy | eng |
dc.subject | Group Art Therapy. | eng |
dc.title | Použití rožnovských arteterapeutických metod při práci se školním kolektivem | cze |
dc.title.alternative | The Use of Roznov Art-therapeutic Methods in School Group Work | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 48567 | |
dc.description.abstract-translated | In the thesis, the candidate deals with a group of school children,
focusing on the prevention of a risky behavior using Art therapeutical
techniques. The thesis is kept as a case history of a school group using
group work methods and techniques to strengthen relationships among the
group members in order to understand the differences between the
individual members and the tolerance within the group. The theoretical
part deals with socio-pathological phenomena in the school group,
primarily with bullying. The aim of the thesis is to evaluate whether the
Art therapeutical methods are suitable for working with a group of school
children. Moreover, to describe, in visual artifacts, the group dynamics,
alternatively its development under the influence of Art therapy,
specifically the Rožnov Art therapeutical methods. | eng |
dc.date.accepted | 2016-08-25 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Arteterapie | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Psychologie | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Mazehóová, Yvona | |