Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKouřilová, Jana
dc.contributor.authorBubíková, Andrea
dc.date.accessioned2021-12-08T10:11:42Z
dc.date.available2021-12-08T10:11:42Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-07-01
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/32821
dc.description.abstractV bakalářské práci se studentka zabývá prací se školním kolektivem se zaměřením na prevenci rizikového chování s využitím arteterapeutických metod. Práce je vedena jako kazuistika školního kolektivu s použitím skupinové metody práce a techniky pro posílení vztahů členů kolektivu, pro pochopení odlišnosti jednotlivých členů a její tolerance ve skupině.Teoretická část práce se zabývá sociálně patologickými jevy ve školním kolektivu, především šikanou. Cílem práce je zhodnotit, zda-li jsou arteterapeutické metody vhodné pro práci se školním kolektivem. Popsat ve výtvarných artefaktech dynamiku skupiny a případně její vývoj pod vlivem arteterapie, konkrétně rožnovských metod arteterapie.cze
dc.format49 s. (10 676 slov)
dc.format49 s. (10 676 slov)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectDítěcze
dc.subjectškolní kolektivcze
dc.subjectarteterapiecze
dc.subjectskupinová arteterapie.cze
dc.subjectChildeng
dc.subjectChildren groupeng
dc.subjectArt Therapyeng
dc.subjectGroup Art Therapy.eng
dc.titlePoužití rožnovských arteterapeutických metod při práci se školním kolektivemcze
dc.title.alternativeThe Use of Roznov Art-therapeutic Methods in School Group Workeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag48567
dc.description.abstract-translatedIn the thesis, the candidate deals with a group of school children, focusing on the prevention of a risky behavior using Art therapeutical techniques. The thesis is kept as a case history of a school group using group work methods and techniques to strengthen relationships among the group members in order to understand the differences between the individual members and the tolerance within the group. The theoretical part deals with socio-pathological phenomena in the school group, primarily with bullying. The aim of the thesis is to evaluate whether the Art therapeutical methods are suitable for working with a group of school children. Moreover, to describe, in visual artifacts, the group dynamics, alternatively its development under the influence of Art therapy, specifically the Rožnov Art therapeutical methods.eng
dc.date.accepted2016-08-25
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineArteterapiecze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programPsychologiecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeMazehóová, Yvona


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam