Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorFranclová, Marta
dc.contributor.authorHáziová, Martina
dc.date.accessioned2021-12-08T10:10:23Z
dc.date.available2021-12-08T10:10:23Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-04-22
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/32783
dc.description.abstractZáměrem této bakalářské práce je podrobněji analyzovat představy rodičů o jejich spolupráci s mateřskou školou, současný stav spolupráce i očekávání pedagogů od rodičů svěřených dětí. Teoretická část obsahuje legislativní vymezení předškolního vzdělávání, rodinu a principy rodinných vztahů, dále mateřskou školu i její současné možností spolupráce s rodinou. Závěr teoretické části je věnován osobnosti dítěte. Součástí praktické části je výzkum prováděný velmi podrobnou dotazníkovou metodou v konkrétní mateřské škole. Výsledky výzkumu jsou graficky zpracovány a vyhodnoceny, nechybí ani vlastní postřehy výzkumníka. Očekávání rodičů, pedagogů i nové poznatky z teoretické části shrnuje závěr práce.cze
dc.format76 s.
dc.format76 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectdítěcze
dc.subjectrodinacze
dc.subjectmateřská školacze
dc.subjectspoluprácecze
dc.subjectchildeng
dc.subjectfamilyeng
dc.subjectkindergarteneng
dc.subjectcooperationeng
dc.titleSpolupráce rodiny a mateřské školy při rozvoji osobnosti dítětecze
dc.title.alternativeThe cooperation between the kindergarten and the family for a child's personal developmenteng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag45209
dc.description.abstract-translatedThe intention of this work is analyzed in detail ideas of parents for their cooperation with the kindergarten, the current state of cooperation and expectations of teachers from the parents of the children. The theoretical part contains the legal definition of preschool education, the family and the principles of family relationships, as well as a kindergarten and its current possibilities of cooperation with the family. The conclusion of the theoretical part is devoted to the child's personality. The practical part of the research carried out very detailed questionnaire method in nursery school. The research results are graphically presented and evaluated, there is also a researcher's own observations. The conclusion summarizes the expectations of parents, teachers and new knowledge from the theoretical part.eng
dc.date.accepted2016-05-19
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineVýchova ke zdravícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam