dc.contributor.advisor | Franclová, Marta | |
dc.contributor.author | Háziová, Martina | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T10:10:23Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T10:10:23Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.date.submitted | 2016-04-22 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/32783 | |
dc.description.abstract | Záměrem této bakalářské práce je podrobněji analyzovat představy rodičů o jejich spolupráci s mateřskou školou, současný stav spolupráce i očekávání pedagogů od rodičů svěřených dětí. Teoretická část obsahuje legislativní vymezení předškolního vzdělávání, rodinu a principy rodinných vztahů, dále mateřskou školu i její současné možností spolupráce s rodinou. Závěr teoretické části je věnován osobnosti dítěte. Součástí praktické části je výzkum prováděný velmi podrobnou dotazníkovou metodou v konkrétní mateřské škole. Výsledky výzkumu jsou graficky zpracovány a vyhodnoceny, nechybí ani vlastní postřehy výzkumníka. Očekávání rodičů, pedagogů i nové poznatky z teoretické části shrnuje závěr práce. | cze |
dc.format | 76 s. | |
dc.format | 76 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | dítě | cze |
dc.subject | rodina | cze |
dc.subject | mateřská škola | cze |
dc.subject | spolupráce | cze |
dc.subject | child | eng |
dc.subject | family | eng |
dc.subject | kindergarten | eng |
dc.subject | cooperation | eng |
dc.title | Spolupráce rodiny a mateřské školy při rozvoji osobnosti dítěte | cze |
dc.title.alternative | The cooperation between the kindergarten and the family for a child's personal development | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 45209 | |
dc.description.abstract-translated | The intention of this work is analyzed in detail ideas of parents for their cooperation with the kindergarten, the current state of cooperation and expectations of teachers from the parents of the children. The theoretical part contains the legal definition of preschool education, the family and the principles of family relationships, as well as a kindergarten and its current possibilities of cooperation with the family. The conclusion of the theoretical part is devoted to the child's personality. The practical part of the research carried out very detailed questionnaire method in nursery school. The research results are graphically presented and evaluated, there is also a researcher's own observations. The conclusion summarizes the expectations of parents, teachers and new knowledge from the theoretical part. | eng |
dc.date.accepted | 2016-05-19 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Výchova ke zdraví | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |