Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŽlábková, Iva
dc.contributor.authorHavlíčková, Naďa
dc.date.accessioned2021-12-08T10:10:12Z
dc.date.available2021-12-08T10:10:12Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-04-28
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/32777
dc.description.abstractHlavním cílem bakalářské práce je vytvořit návrh učebního textu, který bude žáky oboru číšník/servírka doprovázet ve třetím ročníku v hodinách odborného výcviku při praktické přípravě k závěrečným praktickým zkouškám. Práce bude rozdělena na část teoretickou a část praktickou. V teoretické části budou zpracovány základní teoretické poznatky zaměřené na vzdělávací systém v České republice, tvorbu výukových materiálů a didaktických testů. V praktické části bude specifikována charakteristika tzv. laboratorního cvičení a příprava na jeho průběh. Dále bude popsán celkový průběh laboratorního cvičení- aplikace vytvořeného učebního textu do vyučovací hodiny, metodika práce s učebním textem, didaktickým testem a závěrečné vyhodnocení průběhu laboratorního cvičení, hodnocení učitele a vytvořeného učebního textu na základě vyplněných dotazníků žáky.cze
dc.format111 s. (18 326 znaků)
dc.format111 s. (18 326 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.titleNávrh učebního textu pro odborný výcvikcze
dc.title.alternativeDraft of textbook for vocational trainingeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag45030
dc.description.abstract-translatedThe main aim of this thesis is to design a textbook which will accompany waiter/waitress students in the third grade in practical training classes. This textbook will help students with preparations for practical part of the final exams. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part of the thesis is focused on basic theoretical knowledge of educational system in the Czech Republic, production of educational materials and didactic tests. In practical part the characteristic of laboratory exercise, including its preparation, is specified. Next the full progress of the laboratory exercise is described, this includes application of the created textbook in the classes, methodology of work with the textbook, didactic test and final evaluation of the progress of the laboratory exercise, evaluation of a teacher and evaluation of the textbook based on questioners filled in by students.eng
dc.date.accepted2016-05-16
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství odborných předmětůcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam