dc.contributor.advisor | Žlábková, Iva | |
dc.contributor.author | Havlíčková, Naďa | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T10:10:12Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T10:10:12Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.date.submitted | 2016-04-28 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/32777 | |
dc.description.abstract | Hlavním cílem bakalářské práce je vytvořit návrh učebního textu, který bude žáky oboru číšník/servírka doprovázet ve třetím ročníku v hodinách odborného výcviku při praktické přípravě k závěrečným praktickým zkouškám. Práce bude rozdělena na část teoretickou a část praktickou.
V teoretické části budou zpracovány základní teoretické poznatky zaměřené na vzdělávací systém v České republice, tvorbu výukových materiálů a didaktických testů. V praktické části bude specifikována charakteristika tzv. laboratorního cvičení a příprava na jeho průběh. Dále bude popsán celkový průběh laboratorního cvičení- aplikace vytvořeného učebního textu do vyučovací hodiny, metodika práce s učebním textem, didaktickým testem a závěrečné vyhodnocení průběhu laboratorního cvičení, hodnocení učitele a vytvořeného učebního textu na základě vyplněných dotazníků žáky. | cze |
dc.format | 111 s. (18 326 znaků) | |
dc.format | 111 s. (18 326 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.title | Návrh učebního textu pro odborný výcvik | cze |
dc.title.alternative | Draft of textbook for vocational training | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 45030 | |
dc.description.abstract-translated | The main aim of this thesis is to design a textbook which will accompany waiter/waitress students in the third grade in practical training classes. This textbook will help students with preparations for practical part of the final exams. The thesis is divided into theoretical and practical part.
The theoretical part of the thesis is focused on basic theoretical knowledge of educational system in the Czech Republic, production of educational materials and didactic tests. In practical part the characteristic of laboratory exercise, including its preparation, is specified. Next the full progress of the laboratory exercise is described, this includes application of the created textbook in the classes, methodology of work with the textbook, didactic test and final evaluation of the progress of the laboratory exercise, evaluation of a teacher and evaluation of the textbook based on questioners filled in by students. | eng |
dc.date.accepted | 2016-05-16 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství odborných předmětů | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |