Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVítečková, Miluše
dc.contributor.authorDrncová, Miroslava
dc.date.accessioned2021-12-08T10:09:53Z
dc.date.available2021-12-08T10:09:53Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-03-24
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/32767
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je metodické zpracování vybraných biblických příběhů tak, aby naplňovaly požadavky RVP PV a zároveň se mohl ověřit dopad těchto příběhů na děti z rodin, které aktivně víru nepraktikují. Teoretická část je věnována mapování křesťanské výchovy v předškolním vzdělávání, dále významu biblických příběhů, zaměření na jejich obsah, poselství a přínos pro děti předškolního věku. V praktické části jsou metodicky zpracované biblické příběhy, které byly realizovány ve třídě křesťanské mateřské školy. Metodou pozorování a rozhovoru je zjišťován posun těchto dětí ve vědomém chápání víry.cze
dc.format59 s.
dc.format59 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectbiblické příběhycze
dc.subjectpředškolní vzdělávánícze
dc.subjectvíracze
dc.subjectdítěcze
dc.subjectkřesťanská výchovacze
dc.subjectbiblical storieseng
dc.subjectpre-school educationeng
dc.subjectfaitheng
dc.subjectchildeng
dc.subjectChristian educationeng
dc.titleBiblické příběhy v mateřské školecze
dc.title.alternativeBible Stories in Kindergarteneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag44644
dc.description.abstract-translatedThe purpose of my Bachelor work is a methodical process of chosen biblical stories in a way to fulfill requests of RVP PV (educational programme). At the same time the impact of these stories on children from families that do not practice active religion is verified. The theoretical part is devoted to mapping The Christian education in pre-school education; the meaning of biblical stories, concentrating on their content, the message and contribution to the children in pre-school age. In the practical part there are methodically processed biblical stories which were realized within a Christian kindergarten class. The method of observing and questioning is used to discover conscious understanding of religion.eng
dc.date.accepted2016-04-18
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam