dc.contributor.advisor | Vítečková, Miluše | |
dc.contributor.author | Drncová, Miroslava | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T10:09:53Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T10:09:53Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.date.submitted | 2016-03-24 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/32767 | |
dc.description.abstract | Cílem bakalářské práce je metodické zpracování vybraných biblických příběhů tak, aby naplňovaly požadavky RVP PV a zároveň se mohl ověřit dopad těchto příběhů na děti z rodin, které aktivně víru nepraktikují. Teoretická část je věnována mapování křesťanské výchovy v předškolním vzdělávání, dále významu biblických příběhů, zaměření na jejich obsah, poselství a přínos pro děti předškolního věku. V praktické části jsou metodicky zpracované biblické příběhy, které byly realizovány ve třídě křesťanské mateřské školy. Metodou pozorování a rozhovoru je zjišťován posun těchto dětí ve vědomém chápání víry. | cze |
dc.format | 59 s. | |
dc.format | 59 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | biblické příběhy | cze |
dc.subject | předškolní vzdělávání | cze |
dc.subject | víra | cze |
dc.subject | dítě | cze |
dc.subject | křesťanská výchova | cze |
dc.subject | biblical stories | eng |
dc.subject | pre-school education | eng |
dc.subject | faith | eng |
dc.subject | child | eng |
dc.subject | Christian education | eng |
dc.title | Biblické příběhy v mateřské škole | cze |
dc.title.alternative | Bible Stories in Kindergarten | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 44644 | |
dc.description.abstract-translated | The purpose of my Bachelor work is a methodical process of chosen biblical stories in a way to fulfill requests of RVP PV (educational programme). At the same time the impact of these stories on children from families that do not practice active religion is verified. The theoretical part is devoted to mapping The Christian education in pre-school education; the meaning of biblical stories, concentrating on their content, the message and contribution to the children in pre-school age. In the practical part there are methodically processed biblical stories which were realized within a Christian kindergarten class. The method of observing and questioning is used to discover conscious understanding of religion. | eng |
dc.date.accepted | 2016-04-18 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |