Vyvoj hybridnich mobilnich aplikaci pro operacni systemy Android a iOS
Abstrakt
Cilem teto prace je zmapovat duvody a vyhody vyvoje hybridnich mobilnich aplikaci za pomoci modernich frameworku a technologii jako napriklad Cordova ci AngularJS, ktere umoznuji vyvoje aplikaci bezicich na dnesnich majoritnich mobilnich platformach jako Android, iOS, nebo Windows Phone.
Diky vseobecne dobre podpore standardu HTML5 je dnes mozne vytvaret univerzalni aplikace pro mobilni zarizeni s vlastnostmi a funkcionalitou aplikaci nativnich. Prace se tedy zameruje na zmapovani moznosti v oblasti vyvoje hybridnich mobilnich aplikaci s vyctem vyhod a nevyhod hybridniho mobilniho vyvoje jako podkladu pro kvalitni analyzu aplikace pred zacatkem samostatneho vyvojoveho cyklu. Prace je doplnena o praktickou ukazku vyvoje hybridni mobilni aplikace, ktera ma detailne popsat proces vyvoje od navrhu aplikace az po jeji realizaci.
Kolekce
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Mobilní informační banka
Hůna, Jaroslav (Jihočeská univerzita, 2013)Mobilní informační banka je projekt sjednocující aktuality z celé Jihočeské univerzity, navrhující zároveň i řešení navigace mezi učebnami Jihočeské univerzity. Všechny informace předává přes server klientským mobilním ... -
Automatické rozpoznávání stavu elektroměru z fotografie
Hanzlík, Ondřej (Jihočeská univerzita, 2015)Práce se zabývá problematikou rozpoznávání stavu elektroměru ze snímaného obrazu. Konkrétně jde o snímání elektroměru fotoaparátem mobilního telefonu. Na snímaném obraze je detekována plocha s číselníkem elektroměru a na ... -
Výukově orientovaná 3D hra v prostředí Českého Krumlova
Velek, Aleš (Jihočeská univerzita, 2014)Dnes se již v herním světě neklade důraz jen na postřeh, nebo logické myšlení hráče, ale i na to, aby si hráč po odehrání hry zapamatoval příběh, který mu hra předá. Vyprávění příběhu ve hře je trochu jiné než ve filmu, ...