dc.contributor.advisor | Váchová, Alena | |
dc.contributor.author | Váchalová, Eva | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T10:09:05Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T10:09:05Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.date.submitted | 2016-06-21 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/32742 | |
dc.description.abstract | Cílem bakalářské práce je objasnit důvody, které vedou rodiče k volbě alternativní waldorfské mateřské školy pro jejich děti. V teoretické části jsou charakterizovány alternativní školy, důvody proč tyto školy vznikaly a jejich hlavní přínosy. V další části práce se zmiňuji o zakladateli této předškolní instituce Rudolfu Steinerovi a popisuji vznik, koncepci a cíle waldorfské školy. V dalších kapitolách práce se věnuji tématům rodiny, jejím přeměnám a funkcím. Stěžejní jsou i následující kapitoly, ve kterých se zabývám motivací a hodnotami, se kterými se v životě setkáváme. Výzkumná část je vypracována statisticky kvantitativní metodou, formou dotazníkového šetření. Na otázky v dotaznících odpovídali rodiče dětí ze čtyř waldorfských mateřských škol. | cze |
dc.format | 68 s. | |
dc.format | 68 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | reformní pedagogika | cze |
dc.subject | waldorfská pedagogika | cze |
dc.subject | alternativní školy | cze |
dc.subject | mateřská škola | cze |
dc.subject | předškolní vzdělávání | cze |
dc.subject | rodina | cze |
dc.subject | motivace. | cze |
dc.subject | reform pedagogy | eng |
dc.subject | Waldorf pedagogy | eng |
dc.subject | alternative schools | eng |
dc.subject | kindergarten | eng |
dc.subject | pre-school education | eng |
dc.subject | family | eng |
dc.subject | motivation | eng |
dc.title | Motivace rodičů k volbě alternativní mateřské školy | cze |
dc.title.alternative | Parents Motivation for the Alternative Kindergarten Choice | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 43605 | |
dc.description.abstract-translated | The goal of the thesis is to clarify the reasons which lead parents to choosing Waldorf´s kindergarten as an alternative option for their children. Alternative schools, reasons why the schools were founded and their main contribution to the education are described in the theoretical part. In the following part of the thesis the founder of the Waldorf´s school Rudolf Steiner is mentioned as well as the description of its foundation, conception and goals. The other chapters are dedicated to family topics, family development and its functions. The following chapters are crucial as well. They are devoted to the motivation and the life values we meet during our lifetimes. The research part is conceived by statistically quantitative method by using the questionnaires which were responded by the parents of the children from four Waldorf´s kindergartens. | eng |
dc.date.accepted | 2016-08-22 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |