• Přihlásit se
    Zobrazit záznam 
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Bakalářské práce
    • Pedagogická fakulta
    • Zobrazit záznam
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Bakalářské práce
    • Pedagogická fakulta
    • Zobrazit záznam
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Využití e-marketingu na sociálních sítích a v síti Google

    Thumbnail
    Zobrazit/otevřít
    Plný text práce (3.067Mb)
    Posudek vedoucího práce (205.2Kb)
    Průběh obhajoby práce (545.9Kb)
    Datum
    2016
    Autor
    Kalafut, Petr
    Metadata
    Zobrazit celý záznam
    Abstrakt
    Cílem bakalářské práce je vytvoření e-marketingové strategie a její nasazení na reálném projektu, který je orientován na oblast zdravého životního stylu a fitness. Bude využito nejmodernějších poznatků v oblasti sociálních sítí a sítě Google. V teoretické části práce budou popsány sociální sítě Facebook, Instagram, Twitter, Google+ s ohledem na jejich aplikování v e-marketingu a možnosti, které nabízí obsahová a vyhledávací síť Google. Tyto sítě mají v současné době obrovský e-marketingový potenciál, budou tedy jejich jednotlivé prostředky porovnány a následně bude navržena jejich optimální implementace do reálného provozu. Praktická část se zaměří na tvorbu webového projektu jako open source řešení. Následně bude vytvořeno několik reklamních kampaní na sociálních sítích a síti Google. Data získaná z těchto komunikačních kanálů budou analyzována prostřednictvím Google Analytics a reportů z dalších nástrojů. Na základě výsledné analýzy se porovná e-marketingová účinnost jednotlivých použitých prostředků v rámci navrženého projektu.
    URI
    https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/32722
    Kolekce
    • Pedagogická fakulta

    Související záznamy

    Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.

    • 3D model historických budov pro internetové aplikace 

      Erhart, Jaroslav (Jihočeská univerzita, 2010)
      Aktuálně je pro řadu měst vytvářen prostorový model budov. Aby nezůstalo pouze u mrtvého modelu, je účelné jednotlivým objektům přiřadit informaci z jiných informačních systémů. Cílem práce je vytvořit blokový prostorový ...
    • Využití internetové reklamy 

      Procházková, Tereza (Jihočeská univerzita, 2018)
      Tato diplomová práce seznamuje čtenáře s problematikou reklamy na internetu. Popisuje jednotlivé formy internetové reklamy a její specifika. Cílem této diplomové práce je vypracovat na základě analýzy jednotlivých forem ...
    • Hodnocení automatického překladu SMT systémů (Google translate, Bing) z francouzštiny do češtiny: kolokace z oblasti "bankovnictví" 

      Sekalová, Tereza (Jihočeská univerzita, 2015)
      Cílem této bakalářské práce je testovat a vyhodnotit úspěšnost překladu vybraných terminologických kolokací z oblasti "bankovnictví" pomocí volně dostupných překladačů (Google Translate, Bing Translator). Práce se skládá ...

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Procházet

    Vše v repozitářiTypy publikacíDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

    Můj účet

    Přihlásit seZaregistrovat se

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV