dc.contributor.advisor | Štěpánková, Hana | |
dc.contributor.author | Hrnečková, Eva | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T10:07:16Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T10:07:16Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.date.submitted | 2016-04-14 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/32681 | |
dc.description.abstract | Cílem bakalářské práce "Závislosti, vztahy a práce s daty na prvním a druhém stupni ZŠ" je prozkoumat a vyhodnotit zastoupení úloh, které by svým charakterem patřily do vzdělávacího okruhu Závislosti, vztahy a práce s daty, v různých učebnicích pro první a druhý stupeň. Práce je rozdělena na 3 hlavní části. První část se zabývá Rámcovým vzdělávacím programem pro základní vzdělávání a Závislosti, vztahy a práci s daty. V druhé části je přehled učebnic prvního a druhého stupně a zastoupení tohoto okruhu v dané sadě učebnic. V poslední části se nachází zhodnocení a navrhované doplnění učebnic. | cze |
dc.format | 44 s. | |
dc.format | 44 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | učebnice | cze |
dc.subject | závislosti | cze |
dc.subject | vztahy | cze |
dc.subject | data | cze |
dc.subject | škola | cze |
dc.subject | textbook | eng |
dc.subject | dependencies | eng |
dc.subject | relations | eng |
dc.subject | data | eng |
dc.subject | school | eng |
dc.title | Závislosti, vztahy a práce s daty na prvním a druhém stupni ZŠ | cze |
dc.title.alternative | Dependencies, relations and working with data at primary school | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 43268 | |
dc.description.abstract-translated | This thesis "Dependencies, relations and working with data at primary schools" explores and evaluates representation of tasks belonging to the thematic heading Dependencies, relations and working with data in different textbooks for primary schools. The thesis is divided into three main parts. The first part deals with the Framework Educational Programme for Basic Education and with the Dependencies, relations and working with data. The second part contains a list of textbooks for primary schools and the representation of the thematic heading in the set of textbooks. In the last part there are an evaluation and proposed additions to the textbooks. | eng |
dc.date.accepted | 2016-05-23 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Mu-ITu | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |