dc.contributor.advisor | Křišťan, Alois | |
dc.contributor.author | Vondrášková, Blanka | |
dc.date.accessioned | 2021-11-19T13:19:54Z | |
dc.date.available | 2021-11-19T13:19:54Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.date.submitted | 2015-03-31 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/3264 | |
dc.description.abstract | Práce se zabývá otázkou, zda jsou pedagogické kompetence potřebné pro vybraný výkon sociální práce. Za vybraný výkon jsou v této práci, a pro její účely, považovány sociálně-aktivizační služby pro rodiny s dětmi. První tři kapitoly se zabývají teoretickým vymezením pomáhajících profesí, kompetencí obecně i se zaměřením na konkrétní profese a vymezením sociální práce pro rodiny s dětmi i kompetencí sociálního pracovníka v této oblasti. Zbylé kapitoly se zabývají porovnáním kompetencí sociálního pracovníka pro rodiny s dětmi a pedagoga volného času, a následně jejich shrnutím. Za pedagogické kompetence potřebné pro vybraný výkon sociální práce lze považovat kompetence poskytování informací z oblasti výchovy, motivace a komunikace s dětmi či dospívajícími a kompetence plánování volného času. | cze |
dc.format | 39 stran (61 431 znaků) | |
dc.format | 39 stran (61 431 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | sociální práce | cze |
dc.subject | sociální práce pro rodiny s dětmi | cze |
dc.subject | pedagogika volného času | cze |
dc.subject | kompetence | cze |
dc.subject | social work | eng |
dc.subject | social work for families with children | eng |
dc.subject | leisure time pedagogy | eng |
dc.subject | competence | eng |
dc.title | Význam pedagogiky volného času pro vybraný výkon sociální práce | cze |
dc.title.alternative | The purpose of pedagogy in free time for a chosen type of social work | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 35306 | |
dc.description.abstract-translated | The work deals with the issue of the importance of pedagogical competencies for a chosen type of social work. In this work the chosen type of social work is considered to be socially activating services. The first three chapters focuses on theoretical definitions of helping professions, a competency in general meaning as well as on competencies of specific professions. This part of the work also defines social work for families with children as well competencies of a social worker in this field. The remaining chapters compare the competencies of a social worker for families with children and the competencies of a leisure time animator. The pedagogical competencies needed for socially activating services are the competency to inform about the field of education, motivation and communication with children and teenagers and the competency to plan time. | eng |
dc.date.accepted | 2015-05-25 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |