• Přihlásit se
    Zobrazit záznam 
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Bakalářské práce
    • Pedagogická fakulta
    • Zobrazit záznam
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Bakalářské práce
    • Pedagogická fakulta
    • Zobrazit záznam
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Obraz dobré praxe výuky angličtiny v mateřské škole.

    Thumbnail
    Zobrazit/otevřít
    Plný text práce (818.1Kb)
    Posudek vedoucího práce (414.6Kb)
    Průběh obhajoby práce (135.2Kb)
    Datum
    2016
    Autor
    Šollerová, Markéta
    Metadata
    Zobrazit celý záznam
    Abstrakt
    Bakalářská práce se zabývá výukou anglického jazyka v předškolním věku. Téma práce se zaměřuje na sestavení obrazu dobré praxe výuky angličtiny v mateřské škole. Obraz dobré praxe výuky angličtiny v mateřské škole je sestaven na základě odborné literatury, pozorování výuky v anglické mateřské škole a rozhovorů s rodiči a učiteli, kteří mají osobní zkušenost s osvojováním cizích jazyků v předškolním věku. Cílem bakalářské práce je kromě vytvoření obrazu dobré praxe výuky angličtiny v raném věku najít konkrétní příklady dobré praxe výuky angličtiny v mateřské škole a také upozornit na možná rizika, která mohou mít negativní dopad na rozvoj dětské řeči, pokud by výuka cizího jazyka probíhala nesprávným způsobem. Obraz dobré praxe výuky angličtiny v mateřské škole je rovněž porovnán s realitou konkrétní bilingvní mateřské školy. Bylo zjištěno, že při výuce cizího jazyka v předškolním věku je nutné zajistit kvalitního pedagoga, který je odborníkem na předškolní vzdělávání a zároveň je kvalitně jazykově vybaven, dále je důležité poskytnout dítěti správný jazykový vzor; témata, obsah, formy a metody výuky by měly odpovídat specifikům předškolního věku. Dále je při výuce cizího jazyka nutné používat názorné pomůcky, často střídat činnosti, seznamovat děti s cizím jazykem přirozeně formou hry a po celý den, propojovat učení s pohybem a dodržovat individuální přístup, spolupracovat s rodiči a zajistit návaznost výuky mezi jednotlivými školskými stupni. Je velmi důležité ošetřit, aby při osvojování cizího jazyka neutrpěl vývoj mateřštiny. Výuka cizího jazyka je vhodná pouze pro ty děti, jejichž řeč je již dostatečně rozvinuta a které nemají závažnou logopedickou vadu. V opačném případě je vhodné se seznamováním dítěte s cizím jazykem vyčkat do doby, než se tyto deficity upraví.
    URI
    https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/32632
    Kolekce
    • Pedagogická fakulta

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Procházet

    Vše v repozitářiTypy publikacíDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

    Můj účet

    Přihlásit seZaregistrovat se

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV