dc.contributor.advisor | Macků, Richard | |
dc.contributor.author | Ušiaková, Dagmar | |
dc.date.accessioned | 2021-11-19T13:19:48Z | |
dc.date.available | 2021-11-19T13:19:48Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.date.submitted | 2015-03-31 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/3262 | |
dc.description.abstract | Práce se zabývá pozitivními a negativními aspekty lesních mateřských školek ve vztahu k výchově a vzdělávání dítěte. První kapitoly objasňují obsah pojmu lesní mateřská školka a zaměřují se na její bližší charakteristiku. Dále popisují jejich vznik a historický vývoj ve světě, tak v České republice. Mapují současný stav školek a sledují legislativní rámec, v němž se školky pohybují. Práce sleduje principy Rámcového vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání a s ním související úkoly a cíle předškolního vzdělávání. Blíže se zaměřuje na dílčí cíle Rámcového vzdělávacího
programu pro předškolní vzdělávání a cíle pedagogické koncepce lesních mateřských školek, jež následně srovnává a konfrontuje s výsledky výzkumu Kořeny předškolní výchovy. Zvláštní pozornost věnuje vyhodnocování pozitivních a negativních dopadů cílů pedagogické koncepce lesních mateřských školek, na vzdělávání dítěte ve vztahu ke kritériu poslání předškolní výchovy, jak je definováno v předpisu č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon). | cze |
dc.format | 49 s. | |
dc.format | 49 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | alternativní vzdělávání | cze |
dc.subject | předškolní vzdělávání | cze |
dc.subject | lesní mateřská školka | cze |
dc.subject | pozitiva a negativa lesních mateřských škol | cze |
dc.subject | Rámcový vzdělávací program pro
předškolní vzdělávání | cze |
dc.subject | pedagogická koncepce lesních mateřských škol | cze |
dc.subject | alternative school | eng |
dc.subject | preschool education | eng |
dc.subject | forest kindergarten | eng |
dc.subject | forrest preschool | eng |
dc.subject | positives and negative of forrest schools | eng |
dc.subject | Framework Education Programme for Preschool Education | eng |
dc.subject | pedagogical conception of forrest preschools | eng |
dc.title | Pozitiva a negativa lesních mateřských školek ve výchově a vzdělávání dítěte | cze |
dc.title.alternative | Positives and negatives of forest schools in education of a child | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 35303 | |
dc.description.abstract-translated | This thesis follows up positive and negative sides of forrest preschools in education of children. First part contains an explanation of forrest preschool term and it focuses on closer charakteristic. As next thesis describes the birth and historici development of the forrest preschools in the world and furthermore in Czech republic. It detects an actual state incluging important legislation for forrest preschools. Thesis follove principles at
Framework Education Programme for Preschool Education it?s objectives and tasks. It takes aim for constitutive targets for Education Programme for Preschool Education and also for objectives in pedagogical conception of forrest preschools, and after that it compares those detected informations with results of ?Kořeny předškolní výchovy? research. Thesis takes a particular care to evaluate positive and negative effects of objectives in pedagogical conception of forrest preschools on education of children, through goals of preschool education, which defines Act no. 561/2004 2004 Sb., o
předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon). | eng |
dc.date.accepted | 2015-05-26 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |