dc.contributor.advisor | Vaněčková, Olga | |
dc.contributor.author | Škopková, Jana | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T10:05:50Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T10:05:50Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.date.submitted | 2016-03-18 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/32620 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá problematikou odkladu školní docházky. V teoretické části je popsán vývoj dítěte od početí do předškolního věku v oblastech psychického, fyzického, motorického a sociálního vývoje, podmínky pro vstup do základní školy v jednotlivých oblastech zralosti, pojmy školní zralost a školní připravenost, dále jsou popsány rizikové faktory, které vedou k odkladu školní docházky. V praktické části je vyhodnoceno dotazníkové šetření a interpretovány výsledky šetření. Šetření zjišťuje, jaké jsou nejčastější důvody odkladu školní docházky, jaké diagnostické metody používají učitelky mateřských škol a jakým způsobem se pedagogové věnují problematice připravenosti dětí na vstup do základní školy. | cze |
dc.format | 54 s. | |
dc.format | 54 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | odklad školní docházky | cze |
dc.subject | školní zralost | cze |
dc.subject | školní připravenost | cze |
dc.subject | rizikové faktory | cze |
dc.subject | postponement of school attendance | eng |
dc.subject | school maturity | eng |
dc.subject | school readiness | eng |
dc.subject | risk factors | eng |
dc.title | Nejčastější důvody odkladu školní docházky v okrese Strakonice | cze |
dc.title.alternative | The most frequent reasons for the postponement of school attendance in the district of Strakonice | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 42619 | |
dc.description.abstract-translated | This Bachelor's dissertation focuses on the issue of postponement of school attendance. The theoretical part describes the child development from birth to preschool in the areas of mental, physical, motor and social development, the conditions for starting primary school in individual areas of maturity, the terms school maturity and school readiness, and it further describes the risk factors that lead to the postponement of school attendance. A questionnaire survey is evaluated and the survey results are interpreted in the practical part. The survey aims to find out what the most common reasons for the postponement of school attendance are, what diagnostic methods are used by kindergarten teachers and how teachers focus on the issue of readiness of children for starting primary school. | eng |
dc.date.accepted | 2016-04-20 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |