Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVaněčková, Olga
dc.contributor.authorŠkopková, Jana
dc.date.accessioned2021-12-08T10:05:50Z
dc.date.available2021-12-08T10:05:50Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-03-18
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/32620
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá problematikou odkladu školní docházky. V teoretické části je popsán vývoj dítěte od početí do předškolního věku v oblastech psychického, fyzického, motorického a sociálního vývoje, podmínky pro vstup do základní školy v jednotlivých oblastech zralosti, pojmy školní zralost a školní připravenost, dále jsou popsány rizikové faktory, které vedou k odkladu školní docházky. V praktické části je vyhodnoceno dotazníkové šetření a interpretovány výsledky šetření. Šetření zjišťuje, jaké jsou nejčastější důvody odkladu školní docházky, jaké diagnostické metody používají učitelky mateřských škol a jakým způsobem se pedagogové věnují problematice připravenosti dětí na vstup do základní školy.cze
dc.format54 s.
dc.format54 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectodklad školní docházkycze
dc.subjectškolní zralostcze
dc.subjectškolní připravenostcze
dc.subjectrizikové faktorycze
dc.subjectpostponement of school attendanceeng
dc.subjectschool maturityeng
dc.subjectschool readinesseng
dc.subjectrisk factorseng
dc.titleNejčastější důvody odkladu školní docházky v okrese Strakonicecze
dc.title.alternativeThe most frequent reasons for the postponement of school attendance in the district of Strakoniceeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag42619
dc.description.abstract-translatedThis Bachelor's dissertation focuses on the issue of postponement of school attendance. The theoretical part describes the child development from birth to preschool in the areas of mental, physical, motor and social development, the conditions for starting primary school in individual areas of maturity, the terms school maturity and school readiness, and it further describes the risk factors that lead to the postponement of school attendance. A questionnaire survey is evaluated and the survey results are interpreted in the practical part. The survey aims to find out what the most common reasons for the postponement of school attendance are, what diagnostic methods are used by kindergarten teachers and how teachers focus on the issue of readiness of children for starting primary school.eng
dc.date.accepted2016-04-20
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam