Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorLietavcová, Martina
dc.contributor.authorKrejčová, Martina
dc.date.accessioned2021-12-08T10:05:47Z
dc.date.available2021-12-08T10:05:47Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-03-29
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/32618
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá grafomotorikou u dětí předškolního věku a jejím rozvojem. Cílem je zachycení úrovně grafomotoriky u vybrané skupiny dětí před nástupem do školy a její rozvoj pomocí výtvarných činností. V teoretické části je nastíněna charakteristika vývojového období předškolního věku dítěte se zaměřením na grafomotorický rozvoj. Dále je uveden význam a vývoj dětské kresby, pracovní a hygienické návyky při kreslení a psaní. Praktická část se zabývá úrovní grafomotoriky vybrané skupiny dětí před zahájením a po ukončení práce s vytvořenými pracovními listy. Zabývá se vhodností metodického materiálu pro děti předškolního věku. K realizaci výzkumu jsou použity metody pozorování, rozhovoru a analýza diagnostických listů. Ze zjištěných poznatků byly vytvořeny závěry pro další praxi.cze
dc.format80 s. (86 351 znaků)
dc.format80 s. (86 351 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectgrafomotorikacze
dc.subjectpředškolní věkcze
dc.subjectvýtvarné technikycze
dc.subjectgraphomotoryeng
dc.subjectpreschool ageeng
dc.subjectart techniqueseng
dc.titleRozvoj grafomotoriky dětí předškolního věku pomocí výtvarných činnostícze
dc.title.alternativeThe development of graphomotor skills in preschool children through art activitieseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag42616
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with graphomotor skills in preschool children and their development. The aim is to capture the level graphomotor skills at a selected group of children before they start attending school and its development through creative activities. The theoretical part of the thesis characteristics of preschool age child focused on the development of graphomotor skills. Furthermore, the importance and development of children's drawings, working and hygienic habits in drawing and writing. The practical part deals with the level of graphmotor selected group of children before and after work with established worksheets. Examines the appropriateness of methodological materials for preschool children. To implement research methods are used observation, interview and analysis of diagnostic sheets. From the findings were made conclusions for further practice.eng
dc.date.accepted2016-04-20
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam