Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVáchová, Alena
dc.contributor.authorKolingerová, Aneta
dc.date.accessioned2021-12-08T10:05:31Z
dc.date.available2021-12-08T10:05:31Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-03-29
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/32606
dc.description.abstractV předškolním období jsou děti plné neutuchající touhy poznávat a objevovat svět všemi smysly. Hudba a její poslech jsou tedy podstatnými prvky výchovně vzdělávacího působení v mateřských školách. Smyslem této práce je vyzdvihnout význam artificiální hudby, která je v současné době často nahrazována hudbou populární. Teoretická část je zaměřena na artificiální hudbu, hudební poslechové činnosti a jejich využití v předškolním vzdělávání. Praktická část nabízí program zaměřený na poslech vážné hudby v mateřské škole a jeho ověření.cze
dc.format49 s. (69 222zanků)
dc.format49 s. (69 222zanků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectpředškolní vzdělávánícze
dc.subjectartificiální hudbacze
dc.subjectposlech hudbycze
dc.subjectmateřská školacze
dc.subjectpre-school educationeng
dc.subjectartificial musiceng
dc.subjectlistening to musiceng
dc.subjectkindergarteneng
dc.titlePoslech hudby v mateřské školecze
dc.title.alternativeListening to Music in Kindergarteneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag42565
dc.description.abstract-translatedPre-school children are full of motivation to broaden their knowledge and discover the world with all their senses. Music itself and listening to it are the essentials parts of the educational process in the kindergartens. The aim of the thesis is to emphasize the meaning of the artificial music, which is nowadays substituted with pop-music. The theoretical part is aimed at the artificial music, listening exercises and their use in the preschool educational process. The practical part offers the program aimed at the listening of the classical music in the kindergarten and its verification. Pre-school children are full of motivation to broaden their knowledge and discover the world with all their senses. Music itself and listening to it are the essentials parts of the educational process in the kindergartens. The aim of the thesis is to emphasize the meaning of the artificial music, which is nowadays substituted with pop-music. The theoretical part is aimed at the artificial music, listening exercises and their use in the preschool educational process. The practical part offers the program aimed at the listening of the classical music in the kindergarten and its verification.eng
dc.date.accepted2016-04-18
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam