dc.contributor.advisor | Váchová, Alena | |
dc.contributor.author | Kolingerová, Aneta | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T10:05:31Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T10:05:31Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.date.submitted | 2016-03-29 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/32606 | |
dc.description.abstract | V předškolním období jsou děti plné neutuchající touhy poznávat a objevovat svět všemi smysly. Hudba a její poslech jsou tedy podstatnými prvky výchovně vzdělávacího působení v mateřských školách. Smyslem této práce je vyzdvihnout význam artificiální hudby, která je v současné době často nahrazována hudbou populární. Teoretická část je zaměřena na artificiální hudbu, hudební poslechové činnosti a jejich využití v předškolním vzdělávání. Praktická část nabízí program zaměřený na poslech vážné hudby v mateřské škole a jeho ověření. | cze |
dc.format | 49 s. (69 222zanků) | |
dc.format | 49 s. (69 222zanků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | předškolní vzdělávání | cze |
dc.subject | artificiální hudba | cze |
dc.subject | poslech hudby | cze |
dc.subject | mateřská škola | cze |
dc.subject | pre-school education | eng |
dc.subject | artificial music | eng |
dc.subject | listening to music | eng |
dc.subject | kindergarten | eng |
dc.title | Poslech hudby v mateřské škole | cze |
dc.title.alternative | Listening to Music in Kindergarten | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 42565 | |
dc.description.abstract-translated | Pre-school children are full of motivation to broaden their knowledge and discover the world with all their senses. Music itself and listening to it are the essentials parts of the educational process in the kindergartens. The aim of the thesis is to emphasize the meaning of the artificial music, which is nowadays substituted with pop-music. The theoretical part is aimed at the artificial music, listening exercises and their use in the preschool educational process. The practical part offers the program aimed at the listening of the classical music in the kindergarten and its verification. Pre-school children are full of motivation to broaden their knowledge and discover the world with all their senses. Music itself and listening to it are the essentials parts of the educational process in the kindergartens. The aim of the thesis is to emphasize the meaning of the artificial music, which is nowadays substituted with pop-music. The theoretical part is aimed at the artificial music, listening exercises and their use in the preschool educational process. The practical part offers the program aimed at the listening of the classical music in the kindergarten and its verification. | eng |
dc.date.accepted | 2016-04-18 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |