dc.contributor.advisor | Plachá, Veronika | |
dc.contributor.author | Holínová, Dagmar | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T10:05:19Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T10:05:19Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.date.submitted | 2016-07-04 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/32597 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se věnuje využití canisterapie u dítěte s autismem v předškolním věku. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části je představen pojem canisterapie a jeho historie, formy terapie a metody. Dále je nastíněna problematika autismu a zmíněny jsou pozitivní dopady canisterapie pro život lidi s autismem. Praktická část je věnována předškolním dětem s cílem představit průběh a přínos canisterapie za použití kvalitativního přístupu. Pozorování se uskutečňovala v centru Bazalka, kam všechny děti docházejí do mateřské školy. Na všech vybraných dětech bylo znatelné jejich zaujetí a pozitivní naladění v kontaktu se psem. | cze |
dc.format | 48 s. | |
dc.format | 48 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | canisterapie | cze |
dc.subject | autismus | cze |
dc.subject | předškolní dítě s autismem | cze |
dc.subject | canine therapy | eng |
dc.subject | autism | eng |
dc.subject | autistic preschool children | eng |
dc.title | Využití canisterapie u dětí s autismem v předškolním věku | cze |
dc.title.alternative | The use of canistherapy at children with autism in preschool age. | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 42516 | |
dc.description.abstract-translated | This thesis deals with the canine therapy which is used for preschool children with autism. The thesis is divided into two main parts theoretical and practical. The theoretical part deals with the term canine therapy and its history, forms and methods. After that, the issue of autism itself is outlined and the positive impact of the canine therapy on a life of autistic people is mentioned. The practical part deals with preschool children with the aim of introducing the process and contribution of the canine therapy, using the quantitative approach. The observation took place in the Bazalka institution, which is a kindergarten for children with health disabilities. At the same time, these sessions are individually tailored to the children's personal needs. All children partaking in the observation have shown visible interest and positive emotional mood during contact with a dog. | eng |
dc.date.accepted | 2016-08-22 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |