• Přihlásit se
    Zobrazit záznam 
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Bakalářské práce
    • Pedagogická fakulta
    • Zobrazit záznam
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Bakalářské práce
    • Pedagogická fakulta
    • Zobrazit záznam
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Využití tradičních a netradičních výtvarných technik v mateřské škole

    Thumbnail
    Zobrazit/otevřít
    Plný text práce (4.708Mb)
    Posudek vedoucího práce (661.3Kb)
    Průběh obhajoby práce (195.3Kb)
    Datum
    2016
    Autor
    Dolejšová, Anna
    Metadata
    Zobrazit celý záznam
    Abstrakt
    Bakalářská práce je zaměřena na výtvarné tvoření dětí předškolního věku v mateřské škole s využitím tradičních a netradičních výtvarných technik. V teoretické části je popsán vývoj dětského výtvarného projevu od 3 do 6 let. Dále je vysvětlen význam tvořivosti pro dítě v předškolním věku a uvedené možnosti využití recyklovatelných materiálů ve výtvarných činnostech. Praktickou část tvoří sborník námětů k jednotlivým ročním obdobím, doplněný metodickými postupy a fotodokumentací. Náměty jsou zaměřeny pro děti, učitelele i rodiče.
    URI
    https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/32580
    Kolekce
    • Pedagogická fakulta

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Procházet

    Vše v repozitářiTypy publikacíDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

    Můj účet

    Přihlásit seZaregistrovat se

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV