dc.contributor.advisor | Svobodová, Eva | |
dc.contributor.author | Fendrychová, Terezie | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T10:04:55Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T10:04:55Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.date.submitted | 2016-03-31 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/32576 | |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce je zaměřena na problematiku motivace v mateřské škole, jak s tímto fenoménem pracují učitelky s různou délkou jejich praxe. V teoretické části je nabízen náhled na lidskou motivaci z různých odborných pohledů a faktory s motivací související. Jsou zde zmíněny i metody konstruktivistického učení. Praktická část odhaluje výsledky kvalitativního šetření, které bylo zaměřeno na zkušenosti učitelek a ověření, jak děti reagují na motivační strategie doporučené učitelkami. Práce nabízí čtenáři náhled do této problematiky jak z teoretického, tak z praktického úhlu pohledu. | cze |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Motivace | cze |
dc.subject | předškolní věk | cze |
dc.subject | motivační strategie | cze |
dc.subject | vnitřní motivace | cze |
dc.subject | konstruktivismus | cze |
dc.subject | potřeby. | cze |
dc.subject | Motivation | eng |
dc.subject | pre-school age | eng |
dc.subject | motivation strategies | eng |
dc.subject | inner motivation | eng |
dc.subject | constructivism | eng |
dc.subject | needs. | eng |
dc.title | Motivace dětí v mateřské škole | cze |
dc.title.alternative | Motivation of children in kindergarten | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 42438 | |
dc.description.abstract-translated | This bachelor thesis is focused on the issue of motivation in nursery schools. The works also examines how teachers with different length of professional experience handle this phenomenon. In the theoretical part we deal with the matter of human motivation from the points of view of different specialists and we are also concerned with the factors related to this issue. Furthermore, this part also covers the methods of constructivist learning theory. The practical part presents the results of qualitative research which was focused on experience of the teachers. The evidence of how children react on motivation strategies recommended by the teachers is also included in this section. The thesis offers the reader the insight into this issue from the theoretical, as well as practical point of view. | eng |
dc.date.accepted | 2016-04-18 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |