Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSvobodová, Eva
dc.contributor.authorFendrychová, Terezie
dc.date.accessioned2021-12-08T10:04:55Z
dc.date.available2021-12-08T10:04:55Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-03-31
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/32576
dc.description.abstractTato bakalářská práce je zaměřena na problematiku motivace v mateřské škole, jak s tímto fenoménem pracují učitelky s různou délkou jejich praxe. V teoretické části je nabízen náhled na lidskou motivaci z různých odborných pohledů a faktory s motivací související. Jsou zde zmíněny i metody konstruktivistického učení. Praktická část odhaluje výsledky kvalitativního šetření, které bylo zaměřeno na zkušenosti učitelek a ověření, jak děti reagují na motivační strategie doporučené učitelkami. Práce nabízí čtenáři náhled do této problematiky jak z teoretického, tak z praktického úhlu pohledu.cze
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectMotivacecze
dc.subjectpředškolní věkcze
dc.subjectmotivační strategiecze
dc.subjectvnitřní motivacecze
dc.subjectkonstruktivismuscze
dc.subjectpotřeby.cze
dc.subjectMotivationeng
dc.subjectpre-school ageeng
dc.subjectmotivation strategieseng
dc.subjectinner motivationeng
dc.subjectconstructivismeng
dc.subjectneeds.eng
dc.titleMotivace dětí v mateřské školecze
dc.title.alternativeMotivation of children in kindergarteneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag42438
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis is focused on the issue of motivation in nursery schools. The works also examines how teachers with different length of professional experience handle this phenomenon. In the theoretical part we deal with the matter of human motivation from the points of view of different specialists and we are also concerned with the factors related to this issue. Furthermore, this part also covers the methods of constructivist learning theory. The practical part presents the results of qualitative research which was focused on experience of the teachers. The evidence of how children react on motivation strategies recommended by the teachers is also included in this section. The thesis offers the reader the insight into this issue from the theoretical, as well as practical point of view.eng
dc.date.accepted2016-04-18
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam