dc.contributor.advisor | Smržová, Lenka | |
dc.contributor.author | Šťastná, Martina | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T10:04:36Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T10:04:36Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.date.submitted | 2016-04-11 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/32559 | |
dc.description.abstract | Nejlepším způsobem, jak v dětech probouzet a podporovat vztah k přírodě, je samotný pobyt venku. Příroda funguje jako vzdělávací prostředí a herna neomezených možností, která přirozeně rozvíjí dětskou tvořivost. Cílem této práce je teoretické seznámení s pojmem tvořivost. Práce se snaží předložit definici tohoto pojmu, zabývá se samotnou podstatou a významem tvořivosti. Konkrétněji představuje tvořivost v předškolním období a vývojové etapy v kontextu tvořivosti a bariéry, které tvořivost ovlivňují. Praktická část této práce nabízí aktivity, které jsou vhodné s dětmi realizovat v přírodě. Činnosti jsou zaměřené přímo i nepřímo na rozvoj dětské tvořivosti. | cze |
dc.format | 101750 | |
dc.format | 101750 | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | tvořivost | cze |
dc.subject | příroda | cze |
dc.subject | les | cze |
dc.subject | dítě | cze |
dc.subject | mateřská škola | cze |
dc.subject | creativity | eng |
dc.subject | nature | eng |
dc.subject | forest | eng |
dc.subject | child | eng |
dc.subject | kindergarten | eng |
dc.title | Rozvoj tvořivosti dětí v prostředí lesní mateřské školy | cze |
dc.title.alternative | The development of children's creativity in an environment forest kindergarten | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 42325 | |
dc.description.abstract-translated | The best way how to awake and support the relationship to nature in children is to be outdoors. Nature works as a learning environment and a playroom of limitless possibilities that naturally develop children's creativity. The aim of this work is the theoretical introduction to the concept of creativity. The thesis tries to present a definition of this term, deals with the nature and importance of creativity. More specifically, it represents the creativity in preschool age and developmental stage within the context of creativity and barriers that affect creativity. The practical part offers activities that are suitable for children to realize in nature. Activities are aimed directly and indirectly to the development of children's creativity. | eng |
dc.date.accepted | 2016-04-20 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |