Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSmržová, Lenka
dc.contributor.authorŠťastná, Martina
dc.date.accessioned2021-12-08T10:04:36Z
dc.date.available2021-12-08T10:04:36Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-04-11
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/32559
dc.description.abstractNejlepším způsobem, jak v dětech probouzet a podporovat vztah k přírodě, je samotný pobyt venku. Příroda funguje jako vzdělávací prostředí a herna neomezených možností, která přirozeně rozvíjí dětskou tvořivost. Cílem této práce je teoretické seznámení s pojmem tvořivost. Práce se snaží předložit definici tohoto pojmu, zabývá se samotnou podstatou a významem tvořivosti. Konkrétněji představuje tvořivost v předškolním období a vývojové etapy v kontextu tvořivosti a bariéry, které tvořivost ovlivňují. Praktická část této práce nabízí aktivity, které jsou vhodné s dětmi realizovat v přírodě. Činnosti jsou zaměřené přímo i nepřímo na rozvoj dětské tvořivosti.cze
dc.format101750
dc.format101750
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjecttvořivostcze
dc.subjectpřírodacze
dc.subjectlescze
dc.subjectdítěcze
dc.subjectmateřská školacze
dc.subjectcreativityeng
dc.subjectnatureeng
dc.subjectforesteng
dc.subjectchildeng
dc.subjectkindergarteneng
dc.titleRozvoj tvořivosti dětí v prostředí lesní mateřské školycze
dc.title.alternativeThe development of children's creativity in an environment forest kindergarteneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag42325
dc.description.abstract-translatedThe best way how to awake and support the relationship to nature in children is to be outdoors. Nature works as a learning environment and a playroom of limitless possibilities that naturally develop children's creativity. The aim of this work is the theoretical introduction to the concept of creativity. The thesis tries to present a definition of this term, deals with the nature and importance of creativity. More specifically, it represents the creativity in preschool age and developmental stage within the context of creativity and barriers that affect creativity. The practical part offers activities that are suitable for children to realize in nature. Activities are aimed directly and indirectly to the development of children's creativity.eng
dc.date.accepted2016-04-20
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam