Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVácha, Zbyněk
dc.contributor.authorPešková, Šárka
dc.date.accessioned2021-12-08T10:03:21Z
dc.date.available2021-12-08T10:03:21Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-04-27
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/32481
dc.description.abstractHlavním cílem bakalářské práce je zjištění efektivity badatelsky orientovaného vyučování (dále jen BOV) ve výuce přírodopisu na druhém stupni základních škol. Dalším dílčím cílem je srovnání výkonnosti žáků při výuce s prvky badatelsky orientovaného vyučování (tzv. experimentální skupina) a žáků při výuce frontální (tzv. kontrolní skupina). Bakalářská práce se zabývá výukovými metodami, které je možno použít při výuce žáků druhého stupně základních škol a zaměřuje se na možnosti badatelsky orientovaného vyučování (BOV). V práci jsou navrženy tři badatelsky orientované úlohy, které se zaměřují na rostliny a jejich části (kořen, stonek, list). Využitelnost těchto navržených úloh byla ověřena ve vlastní autorčině praxi na jedné základní škole v sedmém ročníku. Jednotlivé úlohy jsou sestaveny a připraveny tak, aby rozvíjeli kreativitu, samostatnost, chuť spolupracovat a bádat nad danými tématy. Navrhovaná témata jsou využitelná na druhém stupni základnách škol v předmětu Přírodopis. Výsledky efektivity navržených badatelsky orientovaných úloh jsou prezentovány v bakalářské práci.cze
dc.format49
dc.format49
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectbadatelsky orientované vyučovánícze
dc.subjectpřírodopiscze
dc.subjectvýukové metodycze
dc.subjectorganizační formy výukycze
dc.subjectrostlinycze
dc.subjectinquiry based educationeng
dc.subjectnatural historyeng
dc.subjectteaching methodseng
dc.subjectorganizational forms of teachingeng
dc.subjectplantseng
dc.titleEfektivita badatelských metod výuky na 2. stupni základních školcze
dc.title.alternativeEfficiency of inquiry based teaching methods in elementary schoolseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag40770
dc.description.abstract-translatedThe main aim of this bachelor thesis is to find out the efficiency of research-based teaching in biology lessons at upper primary school. The next partial aim is the comparison of students' effectiveness during lessons with elements of exploration-based teaching (a.k.a. experimental group) and comparison of students during frontal teaching (a.k.a. inspecting group). The bachelor thesis deals with teaching methods which can be used during students' lessons at upper primary schools and concentrates on possibilities of research-based teaching. Three research-based tasks which focus on plants and their parts (root, stalk, leaf) are suggested in the thesis. The use of these suggested tasks was verified in author's own practical training in seventh grade at one of the primary schools. Individual tasks are formed and prepared in order to develop creativity, independence, sense of co-operating and exploring stated topics with others. These suggested themes can be used during biology lessons at upper primary schools. The results of efficiency of suggested research-based tasks are presented in the bachelor thesis.eng
dc.date.accepted2016-05-25
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineVKZu-Přucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeRokos, Lukáš


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam