Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorRokos, Lukáš
dc.contributor.authorStrapková, Jana
dc.date.accessioned2021-12-08T10:03:18Z
dc.date.available2021-12-08T10:03:18Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-04-21
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/32477
dc.description.abstractHodnocení je nedílnou součástí všech výchovně-vzdělávacích činností. Proto hodnotící metody u daných předmětů jsou stále aktuálním tématem pro diskuze mnoha pedagogů i výzkumníků, kteří řeší jejich efektivitu a vhodnost užití daných hodnotících metod ve vybraných předmětech či při různých vyučovacích aktivitách. Pomocí dotazníkového šetření bylo zjišťováno, jaké hodnotící metody jsou využívány v hodinách přírodopisu na vybraných základních školách na Českokrumlovsku a subjektivní pohled žáků na tyto metody. V současné době se využívá především sumativního hodnocení, zejména známkování na konci určité výukové jednotky, ale často se zavádějí i výukové metody, při kterých lze využít formativního neboli průběžného hodnocení. Některé položky v dotazníkovém šetření byly zaměřeny i na zkušenosti žáků s formativním hodnocením a jejich postoj k tomuto hodnotícímu přístupu.cze
dc.format45
dc.format45
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjecthodnocenícze
dc.subjectsumativní a formativní hodnocenícze
dc.subjectvýuka přírodopisucze
dc.subjectassessmenteng
dc.subjectsummative and formative assessmenteng
dc.subjectintegrated science educationeng
dc.titleHodnocení ve výuce přírodopisu a biologie na Českokrumlovskucze
dc.title.alternativeAssessment in Biology Education in Cesky Krumlov and Surroundingseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag40721
dc.description.abstract-translatedAssessment system is an integral part of all educational processes. Because of that, assessment methods for specific subjects are still an actual issue for many lecturers and researchers, who discuss their effectiveness and suitability of use as a part of certain subjects or other educational activities. Specific assessment methods used during the integrated science lessons as well as personal opinions of pupils were investigated with the questionnaire survey performed in various elementary schools throughout Český Krumlov district. Nowadays the prevalent assessment methods is summative one, mostly represented by grades received at the end of certain educational unit. However, there is an increasing number of modern educational methods implemented into the education and some of them allow to use the formative assessment, otherwise called as continuous assessment. Some items in the questionnaire were also focused on pupils' experience with formative assessment and their attitude to this evaluation approach.eng
dc.date.accepted2016-05-25
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePřírodovědná a ekologická výchovacze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeVácha, Zbyněk


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam