Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŽlábková, Iva
dc.contributor.authorMichálková, Radka
dc.date.accessioned2021-12-08T10:02:54Z
dc.date.available2021-12-08T10:02:54Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-01-06
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/32443
dc.description.abstractBakalářská práce na téma: "Využití médií ve volném čase žáků druhého stupně základních škol" má teoreticko-empirický charakter. V teoretické části se seznámíme s pojmem volný čas, s pohledy a funkcemi volného času. Dalším okruhem bude vysvětlení rozdílu organizovaného a neorganizovaného trávení volného času. Hlavní kapitola této práce je zaměřena na média tištěná a elektronická. Vyjmenujeme si jednotlivé druhy a k jakému účelu mohou pubescenti jednotlivé druhy médií využívat. Empirická část je prováděna výzkumným šetřením prostřednictvím dotazníku, který byl rozdán na dvě základní školy.cze
dc.format58 s.
dc.format58 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectVolný čascze
dc.subjectvolnočasové aktivitycze
dc.subjectpubescentcze
dc.subjectmédiacze
dc.subjectorganizované a neorganizované trávení volného časucze
dc.subjectFree timeeng
dc.subjectleisure time activitieseng
dc.subjectpubescenteng
dc.subjectorganized and disorganized spending of free timeeng
dc.titleVyužití médií ve volném čase žáků druhého stupně základních školcze
dc.title.alternativeThe use of media in leisure time activities pupils of lower secondary schooleng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag39419
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis is focused on the theme of "Using media in the free time of the second degree school children". The work has theoretically-empirical character. In the first, theoretical portion are descripted different concepts of free time, points of view and functions of free time. The other part contains elucidation of the difference between organized and disorganized spending of time. The main chapter is aimed at the media printed and electronic. There are named individual kinds of media and for what purpose they can be used by pubescents. The last, empiric part is made by the research investigation. It is based on the questionnaire, which was collected from two of secondary schools.eng
dc.date.accepted2016-02-01
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSociální pedagogikacze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam