dc.contributor.advisor | Bína, Daniel | |
dc.contributor.advisor | Pokorný, Milan | |
dc.contributor.author | Břendová, Lada | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T10:02:42Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T10:02:42Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.date.submitted | 2016-01-04 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/32421 | |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce se zabývá komikou obsaženou v dramatu. Jejím záměrem je podat ucelený obraz komiky. Teoretická část se zaměřuje na odborné publikace, které uvádějí do problematiky dramatického komična. Praktická část se následně zaobírá teorií v divadelní hře Vest Pocket Revue autorů Jiřího Voskovce a Jana Wericha. Praktická část se rovněž zaměřuje na didaktickou stránku tématu, mj. se zabývá metodami a postupy při zavedení teoretických závěrů do praxe. | cze |
dc.format | 45 s. (94 095 znaků) | |
dc.format | 45 s. (94 095 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.title | Komika v dramatu | cze |
dc.title.alternative | The Comic in Drama | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 39061 | |
dc.description.abstract-translated | This bachelor's thesis deals with the comic contained in drama. The main purpose is to create a complete picture of comic. In the theory section the focus is on specialised publications introducing into the comic theare. In the second section Voskovec and Werich play Vest Pocket Revueis is analysed. In this section the didactical vision of drama is demonstrated considering not only professional methods but also the techniques introducing it into practice. | eng |
dc.date.accepted | 2016-02-02 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | ČJu-NJu | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |