Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBína, Daniel
dc.contributor.advisorNohavová, Gabriela
dc.contributor.authorHavlíčková, Lucie
dc.date.accessioned2021-12-08T10:02:19Z
dc.date.available2021-12-08T10:02:19Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-05-09
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/32366
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá problematikou multimédií ve výuce českého jazyka a literatury na 2. stupni základní školy. Jak je zvykem, práce se bude skládat z praktické a teoretické části. Teoretická část nabídne přehled možností multimédií pro výuku na ZŠ, jako jsou interaktivní výukové prostředky, využití internetu nebo softwarové výukové programy. Navazující empirická část bude vycházet ze zjištěných možností využití multimédií na základních školách. Samotný výzkum bude proveden návštěvami základních škol s využitím dotazníkové metody jak od žáků, tak od samotných pedagogů a bude mít za úkol zjistit samotnou úroveň využití multimédií ve výuce českého jazyka a literatury. Závěr bakalářské práce by měl přinést ucelený pohled na stav využívání multimédií v českém jazyce a literatuře na druhém stupni ZŠ a práce jako taková by svým obsahem měla přispět ke zlepšení tohoto stavu do budoucna.cze
dc.format66 s. (85 086 znaků vč. mezer)
dc.format66 s. (85 086 znaků vč. mezer)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmultimédiumcze
dc.subjectčeský jazyk a literaturacze
dc.subjectvýukacze
dc.subjectinteraktivnícze
dc.subjectdidaktikacze
dc.subjectmultimediaeng
dc.subjectCzech language and literatureeng
dc.subjectteachingeng
dc.subjectinteractiveeng
dc.subjectdidacticseng
dc.titleVýuka českého jazyka a literatury na druhém stupni ZŠ s pomocí multimédiícze
dc.title.alternativeCzech Language and Literature: School Instruction with Multi-mediaeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag34567
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis deals with the issues of using multimedia in teaching the Czech language and literature on the second degree of elementary school. It will be consisted of theoretical and of practical part. The theoretical part will offer overview options of using multimedia in teaching in elementary school as interactive learning resources, an internet usage or software learning resources. The related empirical part will be based on the detected options of using multimedia in elementary school. The survey will be conducted by visiting elementary schools with using the questionnaire method from students and also from teachers. The aim of this method is will be finding the level of using multimedia in teaching the Czech language and literature. The conclusion of the thesis should bring a comprehensive view of using multimedia in the Czech language and literature on the second degree of elementary school. The thesis should contribute to improving this situation in the future.eng
dc.date.accepted2016-06-23
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJu-AJucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam