Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorDvořáková, Kateřina
dc.contributor.authorPazderská, Jana
dc.date.accessioned2021-12-08T10:02:13Z
dc.date.available2021-12-08T10:02:13Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-06-23
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/32345
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá pojetím výuky anglického jazyka s prvky Montessori pedagogiky a zkoumá, jak se některé základní principy této metody a její didaktický materiál užívají v praxi při výuce anglického jazyka na prvním stupni základních škol. Teoretická část poskytuje informace o historickém pozadí vzniku alternativních škol, soustředí se dále blíže na vývoj vznik Montessori pedagogiky, její první ohlasy a představuje její zakladatelku. Dále důkladně definuje základní principy, popisuje etapy dětského vývoje a Montessori chápání osvojování si jazykových kompetencí. V práci je také zmíněna důležitost role prostředí, učitele i didaktického materiálu. Výsledky ukazují komplexnost tohoto přístupu a mohou posloužit jako náhled na rozličnost ve využití Montessori metody když je plně aplikovaná nebo když je při výuce anglického jazyka užito jen některých prvků.cze
dc.formats.52
dc.formats.52
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectMontessoricze
dc.subjectprincipycze
dc.subjectanglický jazykcze
dc.subjectmetodacze
dc.subjectvývojcze
dc.subjectMontessorieng
dc.subjectprincipleseng
dc.subjectEnglish languageeng
dc.subjectmethodeng
dc.subjectdevelopmenteng
dc.titleVýuka anglického jazyka s prvky Montessori pedagogikycze
dc.title.alternativeEnglish Language Teaching with Elements of Montessorieng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag31568
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with the conception of English language teaching with elements of Montessori education and investigates how are some of the fundamental principles of this method and its didactic materials used in practice of English language teaching in primary schools. Theoretical part gives information about historical background of alternative schools, further on it focuses more closely on development of Montessori education, on first responses and introduces us to its foundress. Furthermore defines thoroughly the fundamental principles, describes stages of child's development and the Montessori understanding of acquisition of language competencies. The importance of the role of the environment, the teacher and the didactic material is also mentioned in the thesis. The results show the complexity of this approach as well as could provide a view into diversity of using the Montessori Method when is fully applied and when only some features are used in English language teaching.eng
dc.date.accepted2016-08-30
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineAJu-NJucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam