dc.contributor.advisor | Dvořáková, Kateřina | |
dc.contributor.author | Pazderská, Jana | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T10:02:13Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T10:02:13Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.date.submitted | 2016-06-23 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/32345 | |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce se zabývá pojetím výuky anglického jazyka s prvky Montessori pedagogiky a zkoumá, jak se některé základní principy této metody a její didaktický materiál užívají v praxi při výuce anglického jazyka na prvním stupni základních škol.
Teoretická část poskytuje informace o historickém pozadí vzniku alternativních škol, soustředí se dále blíže na vývoj vznik Montessori pedagogiky, její první ohlasy
a představuje její zakladatelku. Dále důkladně definuje základní principy, popisuje etapy dětského vývoje a Montessori chápání osvojování si jazykových kompetencí. V práci je také zmíněna důležitost role prostředí, učitele i didaktického materiálu.
Výsledky ukazují komplexnost tohoto přístupu a mohou posloužit jako náhled na rozličnost ve využití Montessori metody když je plně aplikovaná nebo když je při výuce anglického jazyka užito jen některých prvků. | cze |
dc.format | s.52 | |
dc.format | s.52 | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Montessori | cze |
dc.subject | principy | cze |
dc.subject | anglický jazyk | cze |
dc.subject | metoda | cze |
dc.subject | vývoj | cze |
dc.subject | Montessori | eng |
dc.subject | principles | eng |
dc.subject | English language | eng |
dc.subject | method | eng |
dc.subject | development | eng |
dc.title | Výuka anglického jazyka s prvky Montessori pedagogiky | cze |
dc.title.alternative | English Language Teaching with Elements of Montessori | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 31568 | |
dc.description.abstract-translated | This thesis deals with the conception of English language teaching with elements of Montessori education and investigates how are some of the fundamental principles of this method and its didactic materials used in practice of English language teaching in primary schools.
Theoretical part gives information about historical background of alternative schools, further on it focuses more closely on development of Montessori education, on first responses and introduces us to its foundress. Furthermore defines thoroughly the fundamental principles, describes stages of child's development and the Montessori understanding of acquisition of language competencies. The importance of the role of the environment, the teacher and the didactic material is also mentioned in the thesis.
The results show the complexity of this approach as well as could provide a view into diversity of using the Montessori Method when is fully applied and when only some features are used in English language teaching. | eng |
dc.date.accepted | 2016-08-30 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | AJu-NJu | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |