Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKouřilová, Jana
dc.contributor.authorBolenová, Magdalena
dc.date.accessioned2021-12-08T10:02:12Z
dc.date.available2021-12-08T10:02:12Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-01-08
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/32341
dc.description.abstractPráce se zabývá vývojem kresby domu u dětí mladšího školního věku, sleduje trendy, které se v této věkové skupině objevují. Teoretická část čerpá z odborné literatury; rozpracovává vývoj kresby a vývoj dětí mladšího školního věku. Popsán je vývoj kresby domu. Dům je dále nahlížen jako symbol a zmíněny jsou jeho možné interpretace. Praktická část popisuje skupiny obrázků dětí mladšího školního věku, které byly sesbírány z několika základních škol. Obrázky jsou rozřazeny do čtyř věkových skupin a data jsou zpracována kvalitativně. Na obrázky je nahlíženo dle stanovených kritérií; následně jsou vyvozovány závěry. Sledovány a popisovány jsou shodné rysy a charakteristiky kresby domu v jednotlivých věkových skupinách. Zmiňovány jsou i významné výkyvy zpracování tématu.cze
dc.format63 s.
dc.format63 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectvývoj kresby domucze
dc.subjectdůmcze
dc.subjectmladší školní věkcze
dc.subjectsymbolcze
dc.subjecthouse drawing developmenteng
dc.subjecthouseeng
dc.subjectprimary school ageeng
dc.subjectsymboleng
dc.titleVývoj kresby domucze
dc.title.alternativeDevelopment of drawings of the houseeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag23005
dc.description.abstract-translatedMy thesis deals with the development of house drawing of children attending primary school as well as the general developmental trends within this age group. There are references found in literature to development of drawings and general development of children of primary school age. The evolution of the house drawing is also described. The house is also seen as a symbol and possible interpretations are mentioned. The practical part contains descriptions of the groups of pictures collected from primary school children of several elementary schools. The pictures are divided into four age groups and the data are processed qualitatively. The pictures are seen according to established criteria; consequently the conclusions are drawn. The same features and characteristics of the house drawing in different age groups are observed and described. Significant divergences in drawings are also mentioned.eng
dc.date.accepted2016-01-30
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineArteterapiecze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programPsychologiecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam