dc.contributor.advisor | Jandová, Renata | |
dc.contributor.author | Hovorková, Lucie | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T09:41:16Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T09:41:16Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.date.submitted | 2015-06-23 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/32314 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá problematikou vzdělávání dětí s nadáním na běžných základních školách. Teoretická část se věnuje vysvětlení pojmů schopnost, talent, nadání a dále jeho druhům, modelům a charakteristikám nadaného dítěte. Kromě toho je také zaměřena na vyučovací metody a formy vzdělávání nejen v České republice, ale i v zahraničí. Na závěr uvádí instituce zabývající se dětmi s mimořádným nadáním.
Praktická část je zaměřena na výzkum. Jeho hlavním účelem bylo získat informace o vzdělávání a práci s nadanými žáky na základních školách z pohledu učitelů. Ke zjištění bylo zvoleno dotazníkové šetření, které proběhlo na 31 základních školách. Výsledky z tohoto šetření jsou popsány v práci. | cze |
dc.format | 75 s., 24 s. příloh | |
dc.format | 75 s., 24 s. příloh | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | nadání | cze |
dc.subject | vzdělávání | cze |
dc.subject | talent | cze |
dc.subject | dotazníkové šetření | cze |
dc.subject | učitelé | cze |
dc.subject | gift | eng |
dc.subject | education | eng |
dc.subject | talent | eng |
dc.subject | questionnaire survey | eng |
dc.subject | teachers | eng |
dc.title | Vzdělávání nadaných žáků | cze |
dc.title.alternative | Education of gifted pupils | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 39650 | |
dc.description.abstract-translated | This diploma thesis deals with the education of gifted scholars in primary schools. The theoretical part explains the terms like ability, talent, gift and its kinds, models and characteristics of a gifted pupils. Additionally, it is also focused on methods of teaching and forms of education in the Czech Republic and also abroad. Finally names institutions dealing with gifted children.
The practical part is focused on the survey. The main purpose of it was to get information about education and work with gifted scholars in primary schools from the perspective of teachers. To find these data was chosen questionnaire survey. This was done on 31 primary schools. The results of this survey are described in the thesis. | eng |
dc.date.accepted | 2015-08-25 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro 1. stupeň základních škol | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Jošt, Jiří | |