dc.contributor.advisor | Ehrlichová, Magdalena | |
dc.contributor.author | Kolářová, Jindřiška | |
dc.date.accessioned | 2021-11-19T13:18:08Z | |
dc.date.available | 2021-11-19T13:18:08Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.date.submitted | 2014-03-29 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/3229 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá otázkou, jakým způsobem může supervize podporovat profesní růst vychovatelů školní družiny. V první části je specifikována školní družina, jako prostředí, kde probíhá pedagogická činnost vychovatele školní družiny. Dále je popsána osoba vychovatele školní družiny, jeho schopnosti, dovednosti a činnosti, které ve své praxi vykonává. Další část práce je věnována supervizi, jejím cílům, druhům a funkcím. V závěrečné části dochází k aplikaci jednotlivých funkcí supervize na pedagogickou činnost vychovatele školní družiny a k hledání možných přínosů pro profesní růst vychovatele školní družiny. | cze |
dc.format | 49 | |
dc.format | 49 | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | školská zařízení | cze |
dc.subject | školní družina | cze |
dc.subject | vychovatel školní družiny | cze |
dc.subject | profesní růst | cze |
dc.subject | supervize | cze |
dc.subject | funkce supervize | cze |
dc.subject | school institutions | eng |
dc.subject | after-school centre | eng |
dc.subject | educator of after-school centre | eng |
dc.subject | professional growth | eng |
dc.subject | supervision | eng |
dc.subject | supervision's functions | eng |
dc.title | Možnosti využití supervize v profesi vychovatele školní družiny | cze |
dc.title.alternative | Possibilities of the supervision's use for the profession of the after school center's educator | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 35159 | |
dc.description.abstract-translated | The bachelor work deals with the question of supervisions support the professional growth of after-school centres educators. The first place of work is specified after-school centre as environment, where the pedagogic activity of after-school centres educator is being done. Also it describes the person of the educator his abilities, skills and activities in his practice exercises. Another part of work is dedicated in supervision, its objectives, modes and functions. The final part is the application of individual supervision functions of educator's education and search for possible benefits to the professional growth of after-school centre's educator. | eng |
dc.date.accepted | 2014-05-27 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |