Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorTesař, Jiří
dc.contributor.authorMasopust, Jiří
dc.date.accessioned2021-12-08T09:40:44Z
dc.date.available2021-12-08T09:40:44Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-06-25
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/32283
dc.description.abstractTato práce se zaobírá využitím videí jako didaktické pomůcky pro výuku fyziky. Úvodní část je teoretická a zaměřuje se na klasifikaci didaktických pomůcek, jejich funkci a na to jaké typy technických didaktických pomůcek lze v současné době využít k výuce fyziky. Druhá část práce je věnována analýze možností snímání fyzikálních jevů a to zejména jevů s dlouhotrvajícím průběhem nebo velmi rychlých jevů, jejichž průběh nelze zachytit běžným sledováním. Pozornost je věnována především výběru jevů vhodných pro tvorbu videosekvence, volbě a nastavení vhodného zařízení pro pořízení záznamu a dalšímu zpracování nasnímaného záznamu. V další části jsou na základě předchozí analýzy vybrány fyzikální jevy, jejichž průběh je zaznamenán a zpracován do podoby výukové videosekvence. Výsledkem práce je sada videí se záznamem velmi rychlých a velmi pomalých dějů, použitelných jako didaktický prostředek pro výuku fyziky.cze
dc.format91 s. (148398 znaků)
dc.format91 s. (148398 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectfyzikacze
dc.subjectvideocze
dc.subjectvideosekvencecze
dc.subjectvzdělávánícze
dc.subjectvýukacze
dc.subjectfyzikální jevycze
dc.subjectzáznamcze
dc.subjectvysokorychlostní kameracze
dc.subjectčasosběrný záznamcze
dc.subjectYouTubecze
dc.subjectphysicseng
dc.subjectvideoeng
dc.subjectvideo sequenceeng
dc.subjecteducationeng
dc.subjectteachingeng
dc.subjectphysical phenomenoneng
dc.subjectrecordingeng
dc.subjecthigh speed cameraeng
dc.subjecttime lapseeng
dc.subjectYouTubeeng
dc.titleVideosekvence a jejich využití při výuce fyzikycze
dc.title.alternativeUse of Video in Physics Educationeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag36210
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with the use of the video as a didactic tool in the education of the physics. Introductory part is theoretic and focuses on classification of didactic tools which can be used for physics teaching. Second part analyses the possibility of capturing physical effects, especially effects with very long or very short duration which cannot be captured by conventional devices. This part is focused on the right selection of physical effects, selecting and setting of suitable devices for capturing and further processing of the recorded video. The next section is based on the previous analysis of physical effects, which are recorded and processed into the form of educational movie. The main result of this thesis is the collection of educational movies of fast and very slow physical effects useful as the didactic tool for the teaching of physics.eng
dc.date.accepted2015-08-24
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineF-TchV/ZŠ navazující-komb.cze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeVochozka, Vladimír


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam