dc.contributor.advisor | Vítečková, Miluše | |
dc.contributor.author | Reifová, Hana | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T09:40:15Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T09:40:15Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.date.submitted | 2015-05-06 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/32250 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce je zaměřena na vysokoškolské studium z pohledu začínajícího učitele. Teoretická část se zabývá začínajícími učiteli u nás i v zahraničí. Dále problémy, kterými začínající učitelé prochází a v neposlední řadě i charakteristikou těchto problémů. Praktická část prezentuje výsledky kvalitativního výzkumného šetření, jehož cílem bylo zjistit, jak pohlížejí začínající učitelé na své vysokoškolské studium oboru Učitelství pro 1. stupeň základních škol. Respondenti uvedli za nejčastější problémy kázeň žáků a rozvržení učiva během hodiny. | cze |
dc.format | 81 s. | |
dc.format | 81 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | vysokoškolské studium | cze |
dc.subject | pregraduální příprava | cze |
dc.subject | začínající učitel | cze |
dc.subject | uvádějící učitel | cze |
dc.subject | problémy začínajících učitelů | cze |
dc.subject | university studies | eng |
dc.subject | undergraduate preparation | eng |
dc.subject | beginning teacher | eng |
dc.subject | stating teacher | eng |
dc.subject | problems of beginning teachers | eng |
dc.title | Vysokoškolské studium oboru Učitelství pro 1. stupeň základních škol z pohledu začínajícího učitele | cze |
dc.title.alternative | University studies of primary school teaching from novice teacher point of view. | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 36085 | |
dc.description.abstract-translated | The thesis is focused on university studies from the point of view of a beginning teachers both here in The Czech Republic and aboard. It also deals with problems the beginning teachers encounter and finally with characteristic of some problems. The practical part presents outcomes of qualitative research survey. Its aim was to find out how beginning teachers view their university studies, field of study Teaching for the 1.st stage of basic schools. Respondents reported the most common problems discipline of pupil and scheduling of schoolwork during a lesson. | eng |
dc.date.accepted | 2015-05-18 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro 1. stupeň základních škol | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Najmonová, Marie | |