dc.contributor.advisor | Betáková, Lucie | |
dc.contributor.author | Kroniková, Andrea | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T09:40:14Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T09:40:14Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.date.submitted | 2015-04-22 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/32248 | |
dc.description.abstract | Tématem diplomové práce je Využití diktátu k rozvoji poslechu a psaní v hodinách angličtiny na 2. stupni základních škol. Cílem teoretické části je na základě odborné literatury popsat přínos diktátů pro rozvoj psaní a poslechu v anglickém jazyce. Teoretická část se rovněž zabývá tím, jak je diktát ve vztahu k dovednosti psaní a poslechu reflektován v Rámcovém vzdělávacím programu a Školním vzdělávacím programu. Výstupem práce je výzkumný projekt, jehož cílem je realizovat několik vyučovacích hodin zaměřených na diktáty v angličtině se zaměřením na rozvoj poslechu a psaní. Všechny vyučovací hodiny jsou v této části diplomové práce podrobně popsány. Do praktické části je zahrnut i dotazník, který má za cíl zjistit oblíbenost diktátů u žáků a učitelů a možnosti jejich využití při hodinách anglického jazyka. | cze |
dc.format | 110 s. (175 247 znaků) | |
dc.format | 110 s. (175 247 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Tradiční diktát | cze |
dc.subject | alternativní diktát | cze |
dc.subject | dovednosti poslechu | cze |
dc.subject | dovednosti psaní | cze |
dc.subject | Rámcový vzdělávací program | cze |
dc.subject | Školní vzdělávací program. | cze |
dc.subject | Traditional Dictation | eng |
dc.subject | Partial Dictation | eng |
dc.subject | Listening Skill | eng |
dc.subject | Writing Skill | eng |
dc.subject | Framework Educational Programme | eng |
dc.subject | School Educational Programme. | eng |
dc.title | Využití diktátu k rozvoji poslechu a psaní v hodinách angličtiny na 2. stupni základní školy | cze |
dc.title.alternative | Using dictation to develop listening and writing skills in English language classes at the lower secondary level | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 36076 | |
dc.description.abstract-translated | The topic of this diploma thesis is Using dictation to develop listening and writing skills in English language classes at the lower secondary level. The aim of the theoretical part is to describe dictation and its contribution to the development of listening and writing skills in English language classes. This part of the thesis also deals with how dictation, listening and writing skills are reflected in the Framework Educational Programme and School Educational Programme. The practical part is based on a project whose goal is to teach a few English lessons based on dictation. A detailed description of each particular lesson is presented in this part. Questionnaires are used to find out the popularity of dictation among pupils and teachers and the frequency of their use in English language classes. | eng |
dc.date.accepted | 2015-06-02 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | AJn-FJn | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |