Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorProcházka, Miroslav
dc.contributor.authorHarlasová, Markéta
dc.date.accessioned2021-12-08T09:36:51Z
dc.date.available2021-12-08T09:36:51Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-06-29
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/32113
dc.description.abstractTato bakalářská práce se věnuje osobnostnímu a sociálnímu rozvoji dětí a mládeže v rámci volnočasových aktivit. Teoretická část se soustředí na vymezení nejrůznějších pojmů, které se volného času týkají, zkoumá volný čas z hlediska historie a představuje různé pohledy na funkce a formy trávení volného času. Její důležitou součástí je i je osobnostní a sociální výchova, její průběh a cíle. Praktická část se zabývá srovnáním jednotlivých volnočasových organizací, pracujících s dětmi a mládeží, a jejich nabídkou volnočasových aktivit. Dále se zaměří na připravení prožitkového kurzu pro děti a mládež ve věku 10 až 18 let, jehož cílem je rozvíjení jednotlivých smyslů a je klíčový pro osobnostně sociální rozvojcze
dc.format65 s. (15192)
dc.format65 s. (15192)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectVolný čascze
dc.subjectživotní stylcze
dc.subjectosobnostní a sociální výchovacze
dc.subjectosobnostnícze
dc.subjectsociální a mravní rozvojcze
dc.subjectfree timeeng
dc.subjectlifestyleeng
dc.subjectpersonaleng
dc.subjectsocial and moral developmenteng
dc.titleOsobnostní a sociální rozvoj dětí a mládeže v rámci volnočasových aktivitcze
dc.title.alternativePersonal and social development of children and young people in leisure activitieseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag41226
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with personal and social kids´ and youth´s development during free time activities. The theoretical part focuses on defining various concepts connected to free time from historical point of view. It shows us different views of functions and forms of spending free time. It pays attention to personal and social education and its continuity and aims. The practical part deals with comparison of individual free time organizations working with children and youth. It describes their offer of free time activities, furthermore it focuses on experiential course preparation for kids and youth in age group 10-18 years old which should develop individual senses and has the key features of personal and social development.eng
dc.date.accepted2015-08-24
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSociální pedagogikacze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam