dc.contributor.advisor | Procházka, Miroslav | |
dc.contributor.author | Harlasová, Markéta | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T09:36:51Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T09:36:51Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.date.submitted | 2015-06-29 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/32113 | |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce se věnuje osobnostnímu a sociálnímu rozvoji dětí a mládeže v rámci volnočasových aktivit. Teoretická část se soustředí na vymezení nejrůznějších pojmů, které se volného času týkají, zkoumá volný čas z hlediska historie a představuje různé pohledy na funkce a formy trávení volného času. Její důležitou součástí je i je osobnostní a sociální výchova, její průběh a cíle. Praktická část se zabývá srovnáním jednotlivých volnočasových organizací, pracujících s dětmi a mládeží, a jejich nabídkou volnočasových aktivit. Dále se zaměří na připravení prožitkového kurzu pro děti a mládež ve věku 10 až 18 let, jehož cílem je rozvíjení jednotlivých smyslů a je klíčový pro osobnostně sociální rozvoj | cze |
dc.format | 65 s. (15192) | |
dc.format | 65 s. (15192) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Volný čas | cze |
dc.subject | životní styl | cze |
dc.subject | osobnostní a sociální výchova | cze |
dc.subject | osobnostní | cze |
dc.subject | sociální a mravní rozvoj | cze |
dc.subject | free time | eng |
dc.subject | lifestyle | eng |
dc.subject | personal | eng |
dc.subject | social and moral development | eng |
dc.title | Osobnostní a sociální rozvoj dětí a mládeže v rámci volnočasových aktivit | cze |
dc.title.alternative | Personal and social development of children and young people in leisure activities | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 41226 | |
dc.description.abstract-translated | This bachelor thesis deals with personal and social kids´ and youth´s development during free time activities. The theoretical part focuses on defining various concepts connected to free time from historical point of view. It shows us different views of functions and forms of spending free time. It pays attention to personal and social education and its continuity and aims. The practical part deals with comparison of individual free time organizations working with children and youth. It describes their offer of free time activities, furthermore it focuses on experiential course preparation for kids and youth in age group 10-18 years old which should develop individual senses and has the key features of personal and social development. | eng |
dc.date.accepted | 2015-08-24 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Sociální pedagogika | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |