dc.contributor.advisor | Samková, Libuše | |
dc.contributor.author | Míková, Lucie | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T09:35:35Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T09:35:35Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.date.submitted | 2015-04-30 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/32083 | |
dc.description.abstract | Cílem této bakalářské práce je shrnout základní charakteristiku projektů PISA a TIMSS, jejich historii, realizaci, cíl a výsledky českých žáků v matematické oblasti za celou existenci těchto projektů. Práce tyto projekty jednotlivě popisuje a poté upozorňuje na jejich odlišnosti. Praktická část tvoří sbírku řešených úloh pro výzkum TIMSS pro 4. a 8. ročníky základních škol v oblasti čísel, která může sloužit jako učební pomůcka k procvičování. Některé úlohy jsou pro lepší pochopení doplněny o názorné obrázky. | cze |
dc.format | s. 59 (66 654 znaků) | |
dc.format | s. 59 (66 654 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | PISA | cze |
dc.subject | TIMSS | cze |
dc.subject | úlohy pro 4. ročník | cze |
dc.subject | úlohy pro 8. ročník | cze |
dc.subject | mezinárodní průzkum výuky | cze |
dc.subject | PISA | eng |
dc.subject | TIMSS | eng |
dc.subject | tasks for 4th grade | eng |
dc.subject | tasks for 8th grade | eng |
dc.subject | international research of teaching | eng |
dc.title | Matematické úlohy ve výzkumech PISA a TIMSS | cze |
dc.title.alternative | Mathematics tasks in PISA and TIMSS tests. | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 40465 | |
dc.description.abstract-translated | The aim of this bachelor thesis is to summarize the basic characteristic of the projects PISA and TIMSS, their history, realization, their purpose and results of Czech students in the mathematical field during the existence of these projects. The work describes both projects and then points out their differences. The practical part is formed by a collection of solved problems which is intended to be used as a teaching tool in the 4th and 8th grades of primary school. Some tasks are supplemented with visual illustration for better understanding. | eng |
dc.date.accepted | 2015-05-25 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Mu-SVu | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |