Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVítečková, Miluše
dc.contributor.authorKudláčková, Kristýna
dc.date.accessioned2021-12-08T09:35:30Z
dc.date.available2021-12-08T09:35:30Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-07-15
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/32081
dc.description.abstractCílem výzkumného šetření v rámci bakalářské práce je zjistit, jaká je oblíbená hračka dětí, kdo je jejich nejčastějším spoluhráčem při hře a zda jsou i tříleté děti schopné rozlišovat hračky na "klučičí" a "holčičí". V teoretické části je popsáno, co je to gender, nastíněné některé teorie sociálních věd a dále průběh genderové socializace a teorie vzniku pohlaví a identity. Současně je teoretická část zaměřena na hru dítěte a její zvláštnosti z pohledu věku a pohlaví. Praktická část přináší výsledky rozhovoru, během kterého děti rozdělovaly hračky na "klučičí" a "holčičí". Dále jsem během rozhovoru zjišťovala, kdo je nejčastějším spoluhráčem dítěte a jaká je jejich nejoblíbenější hračka.cze
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectgendercze
dc.subjecthracze
dc.subjecthračkacze
dc.subjectgendereng
dc.subjectgameeng
dc.subjecttoyeng
dc.titleVýběr hraček v mateřské škole z hlediska genderu a věku dětícze
dc.title.alternativeElection of toys in the kindergardens considering gender and childern's ageeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag40435
dc.description.abstract-translatedThe aim of the research investigation in the context of my bachelor´s thesis is to find out what is the children´s favourite toy and who is their the most frequent partner during the game and whether the three-years-old children are able to distinquish between the boy´s and the girl´s toys. In the theoretical part I have described what is the gender, there are also some of the theories of the social sciences sketched and to further the progress of the gender socialization and the theories of the genesis of gender and identity are described as well. At the same time the theoretical part is focused on the child´s game and its distinction according to the point of view of the age and gender. The pratical part presents the results of the interview, during which the children differentiated the toys to the girl´s and the boy´s toys. In the interview I also examined who is the most frequent children´s partner in a game and what is the child´s most favourite toy.eng
dc.date.accepted2015-09-01
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam