Hodnocení žáků při výuce odborných předmětů na stření škole
Abstrakt
Bakalářská práce se věnuje tématu hodnocení žáků při výuce odborných předmětů na střední škole. Práce má teoreticko-empirický charakter. V úvodu se práce zabývá vymezením pojmu hodnocení, typům a funkcím školního hodnocení. Na to průběžně navazují části věnující se metodám a formám hodnocení. Zvláštní pozornost je věnována klasifikaci a slovnímu hodnocení. Práce se též zabývá vymezením sebehodnocení a vrstevnického hodnocení. V empirické části práce je výsledek případové studie, která měla za cíl zjistit, jakým způsobem učitelé žáky hodnotí a jaké metody a formy hodnocení využívají. Případová studie vychází z pozorování výuky odborných předmětů na střední škole záznam pomocí videonahrávek, z dotazníkového šetření mezi učiteli a žáky.
Kolekce
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Hodnocení a klasifikace ve výuce na 1. stupni ZŠ
Doulová, Jana (Jihočeská univerzita, 2007)Diplomová práce se zabývá hodnocením žáků prvního stupně jako takovým a mohla by přinést některé dílčí aktuální poznatky o způsobech hodnocení a klasifikace. V teoretické části jsem vymezila pomocí odborné literatury pojmy ... -
Hodnocení žáka učitelem při výuce předmětu Zhotovování stomatologických protéz u vzdělávacího oboru Asistent zubního technika
Bazalová, Martina (Jihočeská univerzita, 2013)Bakalářská práce se zabývá problematikou hodnocení. Konkrétně se zaměřuje na hodnocení v prakticky zaměřeném předmětu Zhotovování stomatologických protéz u vzdělávacího oboru Asistent zubního technika. Teoretická část se ... -
Hodnocení žáka učitelem při odborném výcviku vzdělávacího oboru kadeřník
Růžičková Zaumüllerová, Věra (Jihočeská univerzita, 2013)Abstrakt (Anotace) Cílem této bakalářské práce je hodnocení žáků ve vyučovacím procesu dle stanoveného učebního plánu v návaznosti na ŠVP nejen v obecné rovině, ale i konkrétně, a to hodnocení žáka učitelem při odborném ...