Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPeřinová, Ludmila
dc.contributor.authorPilařová, Romana
dc.date.accessioned2021-12-08T09:31:03Z
dc.date.available2021-12-08T09:31:03Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-24
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/31957
dc.description.abstractHlavním cílem bakalářské práce je prozkoumat možnosti pozitivního vlivu vybraných hudebních činností na žáky mladšího školního věku (ve školní družině) na základě doporučení odborné muzikoterapeutické a hudebně pedagogické literatury a dalších informačních zdrojů. V teoretické části popisuji charakteristiku žáků prvního stupně (mladšího školního věku), činnosti a specifika školní družiny, roli vychovatele školní družiny, vybrané hudební aktivity a druhy a formy muzikoterapie. Obsahem praktické části je návrh programu hudebně herních a terapeutických aktivit vhodných pro využití ve školní družině a posouzení podle praxe, práce s dětmi a podle vyhodnocení rozhovorů a dotazníku, zda hudební aktivity nabídnuté ve školní družině mají skutečně pozitivní vliv na osobnost žáků.cze
dc.format82 s. 17 746 znaků
dc.format82 s. 17 746 znaků
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmladší školní věkcze
dc.subjectškolní družinacze
dc.subjectmuzikoterapiecze
dc.subjecthudebně herní a terapeutické aktivitycze
dc.subjectpozitivní vlivcze
dc.subjectyounger school ageeng
dc.subjectschool clubeng
dc.subjectmusic therapyeng
dc.subjectmusic game and therapeutic activitieseng
dc.subjectpositive impacteng
dc.titlePozitivní vliv hudebních činností na žáky prvního stupně ZŠ (Hrajeme si ve školní družině)cze
dc.title.alternativeThe Positive Influence of Musical Activities for Pupils of Primary Schoolseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag38762
dc.description.abstract-translatedThe main objective of this thesis is to explore the possibility of a positive effect of selected musical activities for pupils in primary school (after school club) on the recommendation of professional music therapy and musically educational literature and other information sources. In the theoretical part I describe the characteristics of pupils of First Instance ( school age), activities and specifies school clubs, the role of educator- school clubs, activities and selected music types and forms of music therapy. The practical part contains the draft of program of music gameplay and therapeutic activities suitable for use in school clubs and assessment by practice, work with children and of the assessment interviews and questionnaires, whether musical activities offered to children in after school club, they have a really positive effect on their personality.eng
dc.date.accepted2015-05-21
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineVýchova ke zdravícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam