dc.contributor.advisor | Peřinová, Ludmila | |
dc.contributor.author | Pilařová, Romana | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T09:31:03Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T09:31:03Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.date.submitted | 2015-04-24 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/31957 | |
dc.description.abstract | Hlavním cílem bakalářské práce je prozkoumat možnosti pozitivního vlivu vybraných hudebních činností na žáky mladšího školního věku (ve školní družině) na základě doporučení odborné muzikoterapeutické a hudebně pedagogické literatury a dalších informačních zdrojů.
V teoretické části popisuji charakteristiku žáků prvního stupně (mladšího školního věku), činnosti a specifika školní družiny, roli vychovatele školní družiny, vybrané hudební aktivity a druhy a formy muzikoterapie.
Obsahem praktické části je návrh programu hudebně herních a terapeutických aktivit vhodných pro využití ve školní družině a posouzení podle praxe, práce s dětmi a podle vyhodnocení rozhovorů a dotazníku, zda hudební aktivity nabídnuté ve školní družině mají skutečně pozitivní vliv na osobnost žáků. | cze |
dc.format | 82 s. 17 746 znaků | |
dc.format | 82 s. 17 746 znaků | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | mladší školní věk | cze |
dc.subject | školní družina | cze |
dc.subject | muzikoterapie | cze |
dc.subject | hudebně herní a terapeutické aktivity | cze |
dc.subject | pozitivní vliv | cze |
dc.subject | younger school age | eng |
dc.subject | school club | eng |
dc.subject | music therapy | eng |
dc.subject | music game and therapeutic activities | eng |
dc.subject | positive impact | eng |
dc.title | Pozitivní vliv hudebních činností
na žáky prvního stupně ZŠ (Hrajeme si ve školní družině) | cze |
dc.title.alternative | The Positive Influence of Musical Activities for Pupils of Primary Schools | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 38762 | |
dc.description.abstract-translated | The main objective of this thesis is to explore the possibility of a positive effect of selected musical activities for pupils in primary school (after school club) on the recommendation of professional music therapy and musically educational literature and other information sources.
In the theoretical part I describe the characteristics of pupils of First Instance ( school age), activities and specifies school clubs, the role of educator- school clubs, activities and selected music types and forms of music therapy.
The practical part contains the draft of program of music gameplay and therapeutic activities suitable for use in school clubs and assessment by practice, work with children and of the assessment interviews and questionnaires, whether musical activities offered to children in after school club, they have a really positive effect on their personality. | eng |
dc.date.accepted | 2015-05-21 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Výchova ke zdraví | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |