Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKrninský, Luboš
dc.contributor.authorKrupičková, Štěpánka
dc.date.accessioned2021-12-08T09:30:00Z
dc.date.available2021-12-08T09:30:00Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-27
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/31923
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na problematiku učitelské zátěže a její zvládání vyučujícími na střední škole. V teoretické části jsem se zaměřila na zaznamenání základních poznatků vztahujících se k tématu práce a vybraných výzkumných šetření. Praktická část byla realizována prostřednictvím kvantitativní metody dotazníkového šetření s učiteli na středních odborných školách a učilištích. Smyslem šetření bylo získat informace o konkrétních postupech učitelů používaných při zvládání zátěže, které musí čelit v souvislostech se svým povoláním.cze
dc.format76 s.
dc.format76 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectstrescze
dc.subjectzdravícze
dc.subjectživotní stylcze
dc.subjectvolný čascze
dc.subjectduševní hygienacze
dc.subjectodpočinekcze
dc.subjectvýživacze
dc.subjectstresseng
dc.subjecthealtheng
dc.subjectlifestyleeng
dc.subjectleisureeng
dc.subjectmental hygieneeng
dc.subjectresteng
dc.subjectnutritioneng
dc.titleZpůsoby zvládání pracovní zátěže využívané učiteli středních školcze
dc.title.alternativeThe Ways of Coping with Workload Used among Secondary School Teacherseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag38337
dc.description.abstract-translatedThe thesis is focused on the issue of teaching load and its management by teachers at the secondary schools. In the theoretical part, I have focused on the recording of the basic knowledge related to the subject of the work and selected research surveys. The practical part has been realized through quantitative methods as questionnaire survey done with teachers at secondary schools and training schools. The purpose of the investigation was to obtain information about the specific procedures of the teachers used in coping with the burden that they must face in the context of their profession.eng
dc.date.accepted2015-05-18
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství odborných předmětůcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam